Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Είναι το μέλλον μας: Οι πρώτοι των πρώτων

koi-panelladikes-protoi         

Οι πρώτοι των πρώτων από το Αγρίνιο μιλούν στην “Σ”
19.680 μόρια στην Ιατρική Θεσσαλονίκης, 19.291 Νομική Αθήνας , 19.266 Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και ΤεχνολογίαςΥπολογιστών
Πάτρας και ακολουθούν δεκάδες αριστούχοι
Ανακοινώθηκαν το πρωί της Πέμπτης από το Υπουργείο Παιδείας οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας ανοίγοντας την πόρτα των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων για χιλιάδες υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων.
Εκτοξεύτηκαν φέτος οι βάσεις σε περιζήτητες σχολές όπως οι ιατρικές και οι πολυτεχνικές με την άνοδο σε ορισμένα τμήματα να φτάνει και τα 1.000 μόρια σε σχέση με πέρυσι. Στην ταυτότητα των φετινών βάσεων εισαγωγής περιλαμβάνεται η αύξηση των βάσεων σε σχολές που οδηγούν σε άμεση επαγγελματική αποκατάσταση.
Σύμφωνα με την ανάλυση των στοιχείων οι ιατρικές σχολές αυξήθηκαν κατά 300 έως 600 μόρια, οι Νομικές από 200 έως 400 ενώ τμήματα του Πολυτεχνείου άγγιξαν και το επίπεδο των 1.000 μορίων. Έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι σε μια συγκεκριμένη σχολή μπήκε ένας μόλις φοιτητής. Πρόκειται για το τμήμα Τεχνικών Περιβάλλοντος Ζακύνθου όπου στο συγκεκριμένο τμήμα προσφέρονταν 69 θέσεις και μπήκε μόνο ένας !
Οι αριστούχοι επιτυχόντες μαθητές από τα σχολεία της πόλης του Αγρινίου μίλησαν στην “Σ” για την την επιτυχία τους στα πανεπιστημιακά και πολυτεχνικά ιδρύματα της χώρας καθώς και τα όνειρά τους για τις σχολές που εισήχθησαν.
Από το 1ο Λύκειο Αγρινίου ο Ελευθέριος Τζέμος εισήχθη στην σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών Πάτρας με βαθμολογία 19,266 και ανέφερε σχετικά με την επιλογή της σχολής “ότι ήταν η πρώτη μου επιλογή καθώς αποτέλεσαν για μένα κριτήριο οι πολλές επιλογές μέσω της συγκεκριμένης σχολής για επαγγελματική αποκατάσταση. Με μεθοδικό καθημερινό 4ωρο διάβασμα καθώς και την ψυχραιμία χωρίς άγχος πέτυχα το επιθυμητό αποτέλεσμα.”
Η Ιουλία Σαράκη από το 1ο Λύκειο Αγρινίου πέτυχε τον στόχο της με εισαγωγή στην Νομική Αθηνών με βαθμολογία 19,057 και ανέφερε ότι “η Νομική ήταν η πρώτη μου επιλογή καθώς ήταν παιδικό μου όνειρο. Καθημερινά διάβαζα 4 ώρες περίπου αλλά ειδικά τον τελευταίο μήνα αύξησα τις ώρες μελέτης. Με βοήθησαν οι καθηγητές στο φροντιστήριο αλλά και η ηθική συμπαράσταση από την οικογένειά μου. Χρειάζεται συστηματικό διάβασμα,επιμονή και υπομονή”
Από το 2ο Λύκειο Αγρινίου επιτυχόντες η Βασιλική Κίτσου στην Ιατρική Αθηνών με βαθμολογία 19,55 ανέφερε ότι “πρώτη μου επιλογή ήταν η Ιατρική σχολή και σχετικά με τις ώρες του διαβάσματος καθώς και το πρόγραμμα που είχα ήταν περίπου 5ωρο καθημερινά και συστηματικό διάβασμα. Οι παράγοντες επιτυχίας για μένα ήταν το σχολείο αλλά και οι καθηγητές στο σχολείο καθώς και η δουλειά των προηγούμενων ετών. Ψυχραιμία και συστηματικό πρόγραμμα διαβάσματος απαιτείται για την επιτυχία στις εξετάσεις”
Από το 3ο Λύκειο Αγρινίου η Βαΐα Παπαθανασίου εισήχθη στην Νομική Αθηνών με βαθμολογία 18,772 και ανέφερε ότι “ήταν η πρώτη μου επιλογή η Νομική με ημερήσιο διάβασμα τις 4 ώρες. Με βοήθησε τόσο το καλό και συστηματικό πρόγραμμα στην επίτευξη του στόχου μου όσο και η συμπαράσταση του καθηγητή μου Λάζαρου Καπέρδα. Βασικός μου στόχος είναι η δημοσιογραφία αλλά επειδή η καλύτερη επαγγελματική απορρόφηση γίνεται μέσω των ιδιωτικών σχολών αποφάσισα να επιλέξω την Νομική για να με βοηθήσει στο πολιτικό ρεπορτάζ που με ενδιαφέρει. Για νέους υποψηφίους έχω να πω να θέτουν στόχους αλλά να θυμούνται ότι η επιτυχία δεν βρίσκεται στα μόρια παρά στον τρόπο που αντιμετωπίζει κάποιος την αποτυχία ή την επιτυχία”.
Με υψηλή βαθμολογία στα 19,680 μόρια εισήχθη στην Ιατρική Θεσσαλονίκης ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς από το 3ο Λύκειο Αγρινίου και αναφερόμενος στην επιτυχία του δήλωσε ότι ”καθημερινά διάβαζα 5 ώρες μεθοδικά. Η επιλογή της Ιατρικής σχολής ήταν για μένα η πρώτη επιλογή καθώς με το απαιτούμενο διάβασμα και χωρίς άγχος πέτυχα τον στόχο μου. Η οικογένειά μου,μου παρείχε κάθε στήριξη όπως επίσης και οι καθηγητές μου στο σχολείο και τo φροντιστήριο”.
Από το 5ο Λύκειο Αγρινίου ο Ιωάννης Τσακαρδάνος με βαθμολογία 18,977 εισήχθη στην Νομική Θεσσαλονίκης και ανέφερε πως ”αποτελούσε την πρώτη μου επιλογή καθώς είχα συστηματικό διάβασμα 6 ωρών ημερησίως. Η επιλογή σχολής έπαιξε ρόλο για την επαγγελματική μου αποκατάσταση και στην επιτυχία μου με βοήθησαν οι καθηγητές σε φροντιστήριο και σχολείο και ειδικότερα η διευθύντρια του σχολείου κυρία Ίσκου καθώς και η οικογένεια μου. Σε νέους υποψηφίους έχω να συμβουλεύσω απλά συστηματικό διάβασμα χωρίς άγχος και όλα θα έρθουν”
Το όνειρό της για την Νομική πραγματοποίησε η Λυδία Τζωρτζοπούλου από το Μουσικό Λύκειο Αγρινίου η οποία εισήχθη στην Νομική Αθηνών με βαθμολογία 19,291 καθώς όπως ανέφερε “ήταν και η πρώτη της επιλογή.Το καθημερινό μου διάβασμα ήταν συστηματικό και οργανωτικό περίπου 4 ώρες. Βασικός μου στόχος και ήταν η Νομική Αθηνών και με βοήθησαν ιδιαίτερα τα ιδιαίτερα μαθήματα,οι καθηγητές από το σχολείο και φυσικά οι γονείς για την στήριξη που μου παρείχαν. Για τους νέους υποψηφίους το μεθοδικό και όχι πολύωρο διάβασμα χωρίς άγχος είναι αυτό που θα ήθελα να αναφέρω”
Η Αθανασία Ζαπαντιώτη από το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου με βαθμολογία 19,337 εισήλθε στην Νομική Αθηνών και δήλωσε πως ” ήταν ένα παιδικό όνειρο για μένα. Ήταν πιεστικά και κουραστικά όσον αφορά το διάβασμα για την επίτευξη του στόχου μου,περίπου 5 με 6 ώρες ημερησίως. Με βοήθησαν η οικογένειά μου και κυρίως η μητέρα μου όπως και οι καθηγητές του σχολείου αλλά και του φροντιστηρίου. Θα έλεγα να κάνουν κουράγιο οι υποψήφιοι στις εξετάσεις και να πάρουμε μια ανάσα πριν φτάσουμε στο στόχο μας”.
Ευχόμαστε καλή
επιτυχία στις
σπουδές των
μαθητών καθώς
και μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία.
Άλκης Αποστολόπουλος
εφημερίδα «Συνείδηση»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου