Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

ΨΙΛΟΜΠΑΧΑΛΟ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ

Απ'ότι φαίνεται, υπάρχει πρόβλημα με τη διαδικασία των υποψηφιοτήτων στο Αγρίνιο, αφού σε δυο περιπτώσεις τουλάχιστον φαίνεται πως δεν έχουν γίνει αιτήσεις!
Πριν από λίγο λάβαμε την πρώτη διάψευση: "Είμαι ο Τσιρογιάννης Αριστείδης του Μιχαήλ.
Σχετικά με την αναφορά του ονόματός μου στους υποψήφιους για το Δήμο Αγρινίου σας ενημερώνω ότι ουδεμία τέτοια αίτηση έχω καταθέσει,ούτε καν υπήρξε εκ μέρους μου παρόμοια σκέψη και σε ότι με αφορά όλη η υπόθεση είναι άνευ αντικειμένου.
Επειδή είχε περιέλθει σε γνώση μου ότι έχει κατατεθεί παρόμοια αίτηση, έχω επικοινωνησει ήδη με email με το ΠΑΣΟΚ, ζητώντας στην περίπτωση που αληθεύει η πληροφορία, να θεωρηθεί η αίτηση ως μη γενόμενη και φυσικά να μην τεθεί υπό εξέταση από την αρμόδια Επιτροπή.

Για κάθε επιπλέον πληροφορία παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο tsirogiaris@agrinio.gr

Με τιμή

Αριστείδης Μ. Τσιρογιάννης"


1 σχόλιο:

  1. ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ15 Ιουνίου 2010 στις 1:42 μ.μ.

    Μια απαραίτητη διόρθωση: το mail είναι tsirogiaris@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή