Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Ποιοί προτείνονται και αυτοπροτείνονται στους δήμους του νομού.


Oι παρακάτω, σύμφωνα με επίσημη ανακοινωση του ΠΑΣΟΚ προτείνονται ή αυτοπροτείνονται για δήμαρχοι στους εφτά δήμους του νομού:

ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΞΕΝΟΦΩΝ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΕΛΙΜΑΣ
ΠΑΥΛΟΣ ΜΟΣΧΟΛΙΟΣ


ΑΚΤΙΟ-ΒΟΝΙΤΣΑ


ΣΟΥΛΗΣ ΣΟΥΛΑΚΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΥΤΙΒΗΣ
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΤΑΝΤΑΡΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΑΡΒΑΤΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΕΡΟΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΟΙΜΗΣΗΣ ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΣΙΛΑΣ



ΘΕΡΜΟ

ΝΙΚΟΣ ΚΩΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΟΡΦΥΡΗΣ

ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΕΡΕΛΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΙΑΠΙΚΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΛΕΤΡΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΕΓΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ


ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ


ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΝΕΛΟΣ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΤΑΟΥΣΑΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΤΣΕΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΥΤΡΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΖΑΧΡΗΣΤΑΣ
ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ ΓΑΛΟΥΝΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΙΚΟΣ


4 σχόλια:

  1. Φαίνεται ότι η γελοιότητα δεν έχει όρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ15 Ιουνίου 2010 στις 1:17 μ.μ.

    Είμαι ο Τσιρογιάννης Αριστείδης του Μιχαήλ.
    Σχετικά με την αναφορά του ονόματός μου στους υποψήφιους για το Δήμο Αγρινίου σας ενημερώνω ότι ουδεμία τέτοια αίτηση έχω καταθέσει,ούτε καν υπήρξε εκ μέρους μου παρόμοια σκέψη και σε ότι με αφορά όλη η υπόθεση είναι άνευ αντικειμένου.
    Επειδή είχε περιέλθει σε γνώση μου ότι έχει κατατεθεί παρόμοια αίτηση, έχω επικοινωνησει ήδη με email με το ΠΑΣΟΚ, ζητώντας στην περίπτωση που αληθεύει η πληροφορία, να θεωρηθεί η αίτηση ως μη γενόμενη και φυσικά να μην τεθεί υπό εξέταση από την αρμόδια Επιτροπή.

    Για κάθε επιπλέον πληροφορία παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο tsirogiaris@agrinio.gr

    Με τιμή

    Αριστείδης Μ. Τσιρογιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΟΥΛΗΣ ΣΟΥΛΑΚΗΣ;;;;
    ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΤΕ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΓΙΝΑΝ , ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΥΠΟΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ , ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ .
    Νίκος Μήτσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή