Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Σμίλτος: «Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου»

Τη πρώτη του ραδιοφωνική συνέντευξη ως παίκτης του Ηρακλή έδωσε ο Γιώργος Σμίλτος…

To πρώτο (χρονικά) μεταγραφικό απόκτημα του Ηρακλή, ο Γιώργος Σμίλτος, μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό της πόλης για τη νέα σελίδα που άνοιξε στη καριέρα του.
Αναλυτικά όλα όσα είπε στον «Arena Fm»:
«Υπήρχε ένα ενδιαφέρον από τον προπονητή και τον κ. Σεντελίδη και από εκεί και πέρα δεν ήταν δύσκολο να πω όχι στον Ηρακλή. Είμαι και Θεσσαλονικιός από την Άνω Πόλη. Εδώ ήμουν πολύ νεαρός στον Αγροτικό Αστέρα. Ο Παναιτωλικός με απέκτησε πριν από τρία χρόνια και τώρα επιστρέφω»....

Για την θέση που αγωνίζεται: «Είμαι αμυντικός μέσος και μπορώ να αγωνιστώ και ως στόπερ. Στον Αγροτικό Αστέρα ήμουν στο δεύτερο εξάμηνο στην πρώτη ομάδα. Ξεκίνησα στην πρωτη ομάδα με προπονητή τον κ. Τενέ. Στην πρώτη μου χρονιά ήμουν μόνο σε αποστολές, μετά πήγα ένα εξάμηνο στν Τηλυκράτη.
Για τις απαιτήσεις του Ηρακλή: «Σίγουρα ο Ηρακλής έχει απαιτήσεις και θέλουμε να εκπληρώσουμε τις απαιτήσεις του κόσμου και της ομάδας. Δεν είναι απλό πράγμα».
Για τις φιλοδοξίες του: «Να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας και την διοίκηση και ένα λιθαράκι να έχω βάλει και εγώ θα είναι καλό για εμένα. Το πρώτο είναι οι στόχοι της ομάδας, της διοίκησης και του κόσμου. Είναι ευκαιρία και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου να καθιερωθώ και να προσφέρω και εγώ ότι μπορώ».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου