Πέμπτη 11 Αυγούστου 2016

Κορακάκη: «Ευχαριστώ όσους ήταν δίπλα μου εξ αρχής και θα είναι και μετά...» (vids)


Κορακάκη: «Ευχαριστώ όσους ήταν δίπλα μου εξ αρχής και θα είναι και μετά...» (vids)Όταν έφυγε δεν ήταν κανείς στο αεροδρόμιο. Στην επιστροφή της Άννας Κορακάκη από το Ρίο με δύο μετάλλια, όμως, οι τιμές περίσσευαν. «Ευχαριστώ όσους ήταν δίπλα μου πριν και θα’ ναι και μετά», είπε. Με τιμές που αρμόζουν στην ιστορική επιτυχία της κατάκτησης δύο μεταλλίων στους Ολυμπιακούς Αγώνες έφτασε το μεσημέρι της Πέμπτης στην Αθήνα η Άννα Κορακάκη.

Η 20χρονη αθλήτρια της σκοποβολής προσγειώθηκε, μαζί με τον πατέρα της, στις 13:30 με πτήση μέσω Ρώμης και με αρκετή καθυστέρηση, αλλά με ένα πλατύ χαμόγελο και τον πατέρα/προπονητή της, Τάσο, στο πλευρό της.

«Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη. Θα μου πάρει λίγο καιρό. Με βοηθάτε σε αυτό, γιατί εκεί δεν το είχα καταλάβει. Ήταν όνειρο για μένα πριν καν γίνω αθλήτρια, γιατί θαύμαζα τους αθλητές και τους πρωταθλητές. Εγώ του θαυμάζω όλους ανεξάρτητα από αποτελέσματα. Δούλεψα πολύ σκληρά και ήρθαν αυτά τα δύο μετάλλια. Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευτυχισμένα. Ήθελα ένα μετάλλιο, αλλά το όνειρό μου εκπληρώθηκε εις διπλούν. Ευελπιστούσα να είμαι στον τελικό και στα δύο αγωνίσματα, αλλά διαχειρίστηκα σωστά τα συναισθήματά μου και πήρα τα δύο μετάλλια», τόνισε η ίδια.

«Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι η πρώτη Ελληνίδα με δύο μετάλλια σε μία διοργάνωση Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά ελπίζω να μην είναι τελευταία», πρόσθεσε: «Θέλω να δώσω κίνητρο στα παιδιά να ασχοληθούν με τον ελληνικό αθλητισμό και όσοι ήδη ασχολούνται να πάνε ακόμη πιο ψηλά. Θέλω να γίνει πιο γνωστή η σκοποβολή, γιατί δυστυχώς τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των αθλητών όλο μειωνόταν».

Σχετικά με τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, είπε: «Αυτά τα μετάλλια δεν αναιρούν τίποτα. Ακόμη κι αν δεν πετύχαινα, θα τα ανέφερα όλα λεπτομερώς».

Όσο για το ποιους θέλει να ευχαριστήσει; «Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τους φίλους μου, όσους με στηρίζουν πριν γίνει όλο αυτό και όσους θα με στηρίζουν αφού τελειώσει όλο αυτό».

Ο πατέρας/προπονητής, Τάσος Κορακάκης, είπε: «Υπήρχαν δυσκολίες με τις προπονήσεις, εντάσεις μεγάλες, αλλά πρώτα είναι η σχέση πατέρα/προπονητή. Υπήρχε μεγάλη πίεση το τελευταίο διάστημα και σκληρές προπονήσεις. Δεν μπορούσαμε να καθίσουμε κι άλλο χρόνο εκεί για να γυρίσουμε με την υπόλοιπη αποστολή, γιατί θέλαμε να ξεκουραστούμε».

Την Άννα Κορακάκη υποδέχτηκε από πλευράς κυβέρνησης ο Παναγιώτης Κουρουμπλής. «Είναι από τις πιο συγκινητικές στιγμές της ζωής μου. Έρχεται η ελπίδα από την προσπάθεια ενός παιδιού, που κάτω από δύσκολες συνθήκες με όπλο την επιμονή και τη θέληση έκανε το όνειρο πράξη. Είναι ένα παράδειγμα για όλους. Να αναμετρηθούμε με τις δυσκολίες και επιστρατεύοντας ο καθένας τα αποθέματα που έχει μέσα του, μπορούμε να κερδίσουμε τη συνολική και την προσωπική προσπάθεια. Η Άννα είναι το παιδί όλων των Ελλήνων. Η πολιτεία θα κάνει όσα δεν έκανε μέχρι σήμερα. Οφείλει να τα κάνει, να μη μένει σε λόγια, αλλά να τα κάνει πράξεις».

Δείτε τα σχετικά βίντεο














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου