Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Παραιτήθηκε από πρόεδρος της Σούπερ Λιγκ ο Γιώργος Στράτος...

Παραιτήθηκε από πρόεδρος της Σούπερ Λιγκ ο Γιώργος Στράτος


Tην παραίτησή του από την προεδρία της Σούπερ Λιγκ υπέβαλε ο Γιώργος Στράτος. Ο νεοεκλεχθείς πρόεδρος αποφάσισε να αποχωρήσει από τη θέση την οποία ανέλαβε πριν από ακριβώς έναν μήνα, αφού όπως τονίζει...
στην ανακοίνωσή του, «από τη στιγμή που ένα μέλος ήρε την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου, είμαι ηθικά υποχρεωμένος να τηρήσω τη δέσμευσή μας αυτή και να σας υποβάλλω την παραίτησή μου».

Αναλυτικά η δήλωση παραίτησης του Γιώργου Στράτου:

«Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη με την οποία με περιβάλλατε τις λίγες αυτές μέρες που διετέλεσα πρόεδρος της SUPER LEAGUE.

Προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις, σ’ ένα πολύ δυσμενές όπως γνωρίζετε περιβάλλον, να φανώ αντάξιός της.

Η ομόφωνη εκλογή μου προέκυψε με την ανάληψη συγκεκριμένης δέσμευσης από μέρους της ομάδας την οποία έχω την τιμή να εκπροσωπώ και εμού προσωπικώς. 

Από τη στιγμή που ένα μέλος ήρε την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου, είμαι ηθικά υποχρεωμένος να τηρήσω τη δέσμευσή μας αυτή και να σας υποβάλλω την παραίτησή μου»...

in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου