Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ: Θρηνώ γιατί θα ψηφίσω μέτρα που δεν θέλω - ΒΙΝΤΕΟ

Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ: Θρηνώ γιατί θα ψηφίσω μέτρα που δεν θέλω - ΒΙΝΤΕΟ

"Θρηνώ γιατί θα ψηφίσω μέτρα που δεν θέλω" είπε το βράδυ της Παρασκευής, στην κοινή συνεδρίαση τριών Επιτροπών της Βουλής για το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Δημαράς, ο οποίος προέρχεται από τους Οικολόγους-Πράσινους.
Χρησιμοποιώντας δραματικούς τόνους ο κ. Δημαράς τόνισε μεταξύ άλλων: "Θρηνώ για την άνεργη νεολαία που δεν έχει στον ήλιο μοίρα αλλά είναι στην απελπισία και την παραίτηση. Θρηνώ για την Αριστερά που αναγκάζεται να ψηφίσει πράγματα έξω από τα πιστεύω της, θρηνώ για την παράδοση σε ξένους των αεροδρομίων, των λιμανιών και των υποδομών της πατρίδας μας γιατί οι κυβερνήσεις δανείζονταν επί δεκαετίες χωρίς να σκέφτονται τις συνέπειες, θρηνώ για τη μερική υποδούλωση της πατρίδας μου στις πολυεθνικές και ξένες κυβερνήσεις, θρηνώ γιατί θα ψηφίσω μέτρα που δεν θέλω αλλά δεν έχω άλλη εναλλακτική για την πατρίδα μου. Δεν θέλω να έρθουν στην πατρίδα μου αυτοί που κατέστρεψαν το παρόν και το μέλλον της χώρας μου".
"Δεν μπορούμε να πανηγυρίζουμε εδώ που φτάσαμε. Αυτό για μένα είναι κατάντια" πρόσθεσε ο κ. Δημαράς.



Διαβάστε επίσης:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου