Τρίτη 31 Μαΐου 2016

"Δεν πήρα χαμπάρι τη διάταξη για τις off shore"...

Παπαχριστόπουλος: Δεν πήρα χαμπάρι τη διάταξη για τις off shore



Την παραδοχή ότι δεν αντιλήφθηκε τη διάταξη για τις off shore έκανε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων...
Θανάσης Παπαχριστόπουλος.

Μιλώντας στα Παραπολιτικά είπε χαρακτηριστικά ότι «δεν το πήρα χαμπάρι γιατί είμαι από τους βουλευτές που έκανα αγώνα για το άρθρο 106».

«Θέλω να πιστεύω ότι είμαι ο πρώτος βουλευτής που ζήτησα να αποσυρθεί το άρθρο 178. Έγινε αυτό χθες το πρωί. Κάνω την αυτοκριτική μου αλλά πρέπει να κάνουν την αυτοκριτική τους και οι 300 βουλευτές όχι μόνο εγώ. Δηλαδή το ΚΚΕ που υποτίθεται τα πιάνει όλα, είπε Όχι αλλά δεν έκανε καμία νύξη μέσα στη Βουλή. Κιχ δεν ακούστηκε από κανέναν βουλευτή», υπογράμμισε και συνέχισε:

«Έχουνε δίκιο οι βουλευτές σε αυτό που λένε ότι στο μέλλον θα πρέπει να μελετάμε τα νομοσχέδια. Εγώ δεν το πήρα χαμπάρι γιατί είμαι από τους βουλευτές που έκανα αγώνα για το άρθρο 106, που ξέρετε τι σήμαινε, και για το ΕΚΑΣ. Αυτό δεν το πήρα χαμπάρι».

«Για μένα off shore και πολιτικός δεν υπάρχει. Οδηγία, ξε-οδηγία της ΕΕ και του ΔΝΤ εδώ θα έπρεπε πραγματικά η κυβέρνηση να αντιταχθεί από την αρχή. Καταρχήν να το σηκώσει το θέμα, δεν είχε κανένα λόγο να κρυφτεί και να μην το πάρουμε χαμπάρι, εκεί συντάσσομαι με αυτούς που κάνουν την κριτική, να το σηκώσει και να πει «κύριοι μας έρχεται αυτό το πράγμα, ελάτε κάτω να δούμε τι κάνουμε», πρόσθεσε ακόμα ο κ. Παπαχριστόπουλος και συμπλήρωσε:

«Δεν το πήρα χαμπάρι και ζητάω συγνώμη για αυτό. Δεν έχω παρατρεχάμενους, δεν έχω μετακλητούς, δεν έχω επιτελείο. Έχω δύο κοριτσάκια που τα λυπάται η ψυχή μου, δουλεύουν 30 ώρες την ημέρα δηλαδή τι να τους πω!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου