Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Σφοδρή προσωπική επίθεση Γ. Καρατζαφέρη στον Α. Σαμαρά [BINTEO]

 
karatzaferisΠαλιάνθρωπο χαρακτήρισε τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή Action Day του Action24. Παράλληλα ο κ. Καρατζαφέρης τόνισε πως δεν έχει απολύτως καμία εμπιστοσύνη και δεν θα τον εμπιστευόταν με τίποτα.
Ο Γιώργος Καρατζαφέρης συγκεκριμένα δήλωσε: “Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ένα παιδί που είναι ευφυές, από καλή οικογένεια, είναι παλιάνθρωπος όμως, γιατί τη προηγούμενη μέρα μιλάμε στο τηλέφωνο και μου λέει τι θα γίνει με τους 22 που διεγράφησαν από τη ΝΔ, δεν με ενδιαφέρει τίποτα [...] και ήταν δίπλα του ο Άδωνις και ο Βορίδης. Δεν του έχω εμπιστοσύνη. Δεν θα του έδινα τη γυναίκα μου και ένα εκατομμύριο να μου το πάει στην Αμερική. Δεν του έχω εμπιστοσύνη.”
Δείτε το βίντεο από την εκπομπή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου