Σάββατο 16 Απριλίου 2016

Η Φωτίου για τον Πολάκη: Εγώ θα έλεγα χειρότερα - ΒΙΝΤΕΟ





Η Φωτίου για τον Πολάκη: Εγώ θα έλεγα χειρότερα - ΒΙΝΤΕΟ

«Μπορεί να έλεγα τίποτα χειρότερο», είπε χαρακτηριστικά η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου, ερωτηθείσα να σχολιάσει αυτά που είπε ο υφυπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης για δημοσιογράφο.
«Το πόσο έξαλλος μπορεί να είσαι και να χάσεις την ψυχραιμία σου και να πεις αυτά που είπε μπορώ να το καταλάβω μια χαρά όπως και ο κάθε Έλληνας», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Εγώ μπορεί να έλεγα και τίποτα χειρότερο».
«Υπάρχουν άτομα που θέλουν να κάνουν τον λαό να πιστέψει ότι δεν είμαι η καθηγήτρια του πολυτεχνείου, αλλά μια γυναικούλα που δεν ξέρει τι της γίνεται. Τιμή μου και περηφάνια μου να μαγειρεύω και να τιμώ τα γεμιστά του λάου», υπογράμμισε.
Δείτε το βίντεο:

Διαβάστε επίσης:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου