Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Τι προκάλεσε την «έκρηξη» του δημοσιογράφου

papadakisΠαπαδάκης σε Άδωνι: Γελοίος είσαι και φαίνεσαι!

Άγριος καυγάς ξέσπασε νωρίς το πρωί  στην ενημερωτική εκπομπή του ΑΝΤ1 ανάμεσα στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ Άδωνι Γεωργιάδη και τον γνωστό δημοσιογράφο Γιώργο Παπαδάκη.
Όλα ξεκίνησαν από τον χαρακτηρισμό «γελοίο», που προσέδωσε ο κ. Γεωργιάδης στο κόμμα των Ανεξάρτητων Ελλήνων, που προκάλεσε την παρέμβαση του κ. Παπαδάκη. Άμεσα αντέδρασε ο δημοσιογράφος για να ακολουθήσει η απάντηση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ:«Θα μου απαγορεύσετε κύριε Παπαδάκη να έχω πολιτική άποψη; Δεν κατάλαβα; Τι είστε, Στάλιν»;
Η αναφορά αυτή του κ. Γεωργιάδη προκάλεσε την έκρηξη του δημοσιογράφου: «Έλα, έλα, πήγαινε στο καλό! Χάρηκα που ήρθες, πήγαινε στο καλό! Κάθε φορά δεν θα κάνεις χαρακτηρισμό! Άκουσες; Σε μένα δεν θα μιλάς έτσι! Κοίταξε να δεις, σε μένα δεν θα μιλάς έτσι και πάρτο πίσω! Άκουσες τι σου 'πα; Ζήτησε μου συγνώμη τώρα! Ποιος νομίζεις ότι είσαι! Γελοίος είσαι και φαίνεσαι! Αν εγώ είμαι Στάλιν εσύ είσαι γελοίος»!
Οι τόνοι αποκλιμακώθηκαν σταδιακά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου