Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Β. Αντωνόπουλος: «Δεν κατάφερα να συγκροτήσω αξιόμαχο ψηφοδέλτιο»

        
po-antonopoulos-synentefxi-typou2
Ο Βασίλης Αντωνόπουλος με ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα μεταξύ άλλων τόνισε ‘’Δεν κατάφερα να συγκροτήσω ένα αξιόμαχο ψηφοδέλτιο. Δεν πρόκειται να διεκδικήσω καμία πολιτική θέση και αξίωμα ‘’. Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής:
Πριν από δύο μήνες περίπου , γνωστοποίησα στους πολίτες του Δήμου Αγρινίου την πρόθεσή μου να είμαι υποψήφιος δήμαρχος.....
Η ενέργεια μου αυτή είχε ως μόνο κίνητρο την βαθιά μου πίστη σ’ έναν άλλο τρόπο λειτουργίας της δημοτικής εξουσίας και στην ανάγκη να έρθουν στο προσκήνιο της πόλης και της πολιτικής οι πιο νέες , οι πιο άφθαρτες και δημιουργικές δυνάμεις της πόλης .
Παρόλο που εξάντλησα κάθε δυνατότητα και κατέβαλα κάθε θεμιτή προσπάθεια για την συγκρότηση ενός αξιόμαχου ψηφοδελτίου, που θα υπηρετούσε αποτελεσματικά την Δημοτική Αλλαγή , αυτό τελικά δεν κατέστη εφικτό.
Ευχαριστώ από την καρδιά μου τους συνεργάτες μου , τους συνυποψηφίους μου και, κυρίως, τους πολίτες του δήμου , που ενστερνίστηκαν την προσπάθεια αυτή.
Ζητώ συγνώμη , που τελικά δεν καταφέραμε να φτάσουμε στον προορισμό μας.
Δηλώνω ξεκάθαρα πως δεν θα διεκδικήσω καμία πολιτική θέση ή αξίωμα και ότι θα συνεχίσω να ασκώ με ευθύνη και αγάπη το επάγγελμα του παιδιάτρου , που επί 25 και πλέον χρόνια υπηρετώ με συνέπεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου