Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Νέες δισκογραφικές συνεργασίες για τη Φανή Δρακοπούλου!

 

Συνεχίζονται οι επιτυχημένες εμφανίσεις της Καλυβιώτισσας τραγουδίστριας Φανής Δρακοπούλου, στην Αθήνα, όπου μαζί με το Νότη Σφακιανάκη παρουσιάζουν στην Ιερά Οδό, ένα κεφάτο λαϊκό πρόγραμμα!
Πολλοί Καλυβιώτες και Αιτωλοακαρνάνες κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, πήγαν σε μία από τις μεγαλύτερες μουσικές σκηνές της πρωτεύουσας για να δουν και να ακούσουν την όμορφη και πολύ καλή ερμηνεύτρια Φανή Δρακοπούλου, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει μέσα από τις καλλιτεχνικές συνεργασίες με σημαντικούς τραγουδιστές και τις εμφανίσεις της σε μουσικές σκηνές της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας, να «κερδίσει» και να αγαπηθεί από το κοινό! Είναι όμως γεγονός, όπως διαβάζουμε στο gossip-tv.gr ότι, η Φανή Δρακοπούλου είναι μία ραγδαία ανερχόμενη τραγουδίστρια που τυγχάνει της αναγνώρισης από όλους τους "μεγάλους" του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού. Αυτό φαίνεται τόσο μέσα από δηλώσεις τους όσο και από την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό της δίνοντάς της τραγούδια και επιλέγοντάς την στο πλευρό τους στα σχήματα που ηγούνται. Αυτή την εποχή η Φανή βρίσκεται στο στούντιο για το νέο της μουσικό άλμπουμ, το οποίο όπως μαθαίνουμε, ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες.

Να σημειώσουμε ότι, τις έχουν δώσει τραγούδια μεταξύ άλλων, ο Σταμάτης Γονίδης -με τον οποίο έχουν κι ένα ντουέτο έκπληξη- ο Νίκος Βέρτης και ο Βασίλης Καρράς. Ο τελευταίος υπογράφει τους στίχους στο τραγούδι "Εκκρεμότητες" σε μουσική Μιχάλη Τουρατζίδη το οποίο οπτικοποιήθηκε πρόσφατα από την PickCodes Productions, με τη συμμετοχή του συμπατριώτη μας και δημοφιλούς ηθοποιού Γιάννη Τσιμιτσέλη. Επιπλέον, παράλληλα με το καινούρια δισκογραφική της δουλειά θα κυκλοφορήσει και μια ζωντανή ηχογράφηση από την Ιερά Οδό, με τραγούδια της που έχουν αγαπηθεί, αλλά και κλασικές λαϊκές επιτυχίες, σε ξεχωριστές «ζωντανές» ερμηνείες από μια φωνή που ξεχωρίζει. Η Φανή Δρακοπούλου είναι τραγουδίστρια ήπιων τόνων και δεν θέλει να δίνει αφορμές για σχόλια και όπως λέει η ίδια: «Προσπαθώ να είμαι όσο καλύτερη γίνεται στην δουλειά μου, γιατί μέσα από το επάγγελμά μου εκφράζομαι, παίρνω χαρά και δύναμη. Επιθυμώ όμως και στην προσωπική μου ζωή να είμαι καλά», δήλωσε πρόσφατα στο «Εγώ» και συνέχισε: «Αυτό που κυρίως με εκφράζει είναι να έχω ισορροπία στις σχέσεις μου με τους φίλους μου, το σύντροφό μου, τους συνεργάτες μου. Δεν μ’ αρέσει να στεναχωρώ κανέναν άνθρωπο , αλλά θέλω να δίνω ουσιαστική αγάπη στους συνανθρώπους μου». Πολλά συγχαρητήρια για την αξιολάτρευτη και αγαπημένη μας Φανή και ευχόμαστε να έχει πάντα επιτυχίες στην προσωπική και καλλιτεχνική της πορεία!

Kalyvia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου