Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Μάουρο Πόι: Άριστες οι πρώτες εντυπώσεις

        
panai-poi3Ο Μάουρο Πόι έχει λίγες μέρες στην ομάδα του Παναιτωλικού, αλλά δεν κρύβει την ικανοποίησή του για όσα συνάντησε στην ομάδα του Αγρινίου. Σε συνέντευξη που έδωσε (pamesports.gr) μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το νέο του περιβάλλον, όπως έχουν κάνει πολλοί παίκτες που είχαν νωρίτερα αυτή την εμπειρία.
Αρχικά επεσήμανε ότι για εκείνον ήταν πολύ εύκολη η προσαρμογή: «Αν και λέμε πως κάθε αρχή είναι δύσκολη, νομίζω πως έκανα ένα από τα πιο εύκολα ξεκινήματά μου. Το κλίμα και οι άνθρωποι που συνάντησα στο Αγρίνιο με κέρδισαν αμέσως και με έκαναν να αισθανθώ σαν στο σπίτι μου. Πρόκειται για μία πολύ οργανωμένη ομάδα, οι άνθρωποι που βρίσκονται εδώ θέλουν οι ποδοσφαιριστές να νιώθουν καλά και να μην αντιμετωπίζουν προβλήματα και γενικά έχω καταλάβει πως όλα λειτουργούν σαν ρολόι. Από την πρώτη μέρα ένιωσα πολύ άνετα. Δε χρειάστηκε καθόλου χρόνος προσαρμογής και ήδη νιώθω σαν να είμαι στην ομάδα εδώ και καιρό. Μου αρέσει η οργάνωση και η σοβαρότητα. Θεωρώ ότι αυτά είναι δύο στοιχεία που διαθέτει ο Παναιτωλικός. Επίσης μου αρέσει πολύ και η προοπτική για κάτι καλό».
Καλά λόγια είχε να πει και για τη μέχρι τώρα συνεργασία του με τον Μάκη Χάβο: «Φαίνεται να είναι πολύ καλός και ήρεμος άνθρωπος και πολύ σωστός επαγγελματίας σε αυτό που κάνει. Σαν προπονητή τον γνώριζα από τις ομάδες που είχε αναλάβει και τώρα μου δίνεται η ευκαιρία να τον μάθω και σαν άνθρωπο. Έχει τη δική του φιλοσοφία και τον δικό του τρόπο προπόνησης και μέχρι στιγμής φαίνεται να ξέρει τι ζητάει από τον καθέναν μας».
Ο Αργεντινός ποδοσφαιριστής ρωτήθηκε για τους προσωπικούς του στόχους: «Θέλω να βοηθήσω την ομάδα μου και να καθιερωθώ. Θέλω να προσφέρω όσο περισσότερο μπορώ και να δείξω πως οι άνθρωποι της ομάδας έπραξαν σωστά με το να με επιλέξουν. Αν η ομάδα πάει καλά, τότε θα είμαι και εγώ καλά».
Τόνισε ότι είχε αποφασίσει να επιστρέψει στη χώρα του, αλλά η πρόταση που δέχτηκε από τον Παναιτωλικό και οι επαφή του με τον Φώτη Κωστούλα ανέτρεψαν τα σχέδιά του. Έχει ήδη έξι χρόνια στην Ελλάδα και απ’ ότι φαίνεται θέλει να τα κάνει πολύ περισσότερα: «Μου αρέσει πολύ η Ελλάδα. Μου αρέσει πολύ ο τρόπος ζωής και έχω αγαπήσει πολύ και τους ανθρώπους της. Οπότε δε σκέφτομαι να φύγω. Αφού δεν πήγα τώρα στην Αργεντινή, δεν ξέρω αν θα πάω άμεσα. Αγαπώ την Ελλάδα, περνάω πολύ καλά εδώ και μου αρέσει και το ποδόσφαιρο που παίζεται εδώ».
Χρήστος Στούμπος
Εφημερίδα «Συνείδηση»
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου