Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Μεϊμαράκης : Αν δεν πάρει δημόσια θέση ο Σαμαράς εγώ παραιτούμαι

Μεϊμαράκης : Αν δεν πάρει δημόσια θέση ο Σαμαράς εγώ παραιτούμαι
"To να διαβάζω ότι ο πρόεδρος που με πρότεινε ζητά την παραίτησή μου, εγώ εξεπλάγην γιατί το λέει, δεν του έκανα επίθεση" είπε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου "στον ενικό". "Εγώ παραιτούμαι γιατί παραδίδω την έδρα του μεταβατικού προέδρου γιατί το ζητάει ο κ. Σαμαράς, όχι γιατί έχω ευθύνη ή γιατί το ζητάει ο κ. Τζιτζικώστας. Αν ο κ. Σαμαράς κάνει δήλωση αύριο και πει ότι αυτό δεν τον εκπροσωπεί και ότι δεν θέλει να παραιτηθώ, δεν θα παραιτηθώ", τόνισε ο κ. Μεϊμαράκης.
"Αφού αυτός που με πρότεινε αίρει την εμπιστοσύνη του, εγώ οφείλω με τη δημοκρατική μου ευαισθησία να υποβάλλω παραίτηση. Αν ο κ. Σαμαράς την εμπιστοσύνη του, μου την ξαναδώσει εγώ δεν παραιτούμαι" σημείωσε o πρόεδρος της ΝΔ και πρόσθεσε λίγο αργότερα:   "Αν δεν πάρει δημόσια θέση εγώ παραιτούμαι και ορίζω ως αντιπρόεδρο τον κ. Πλακιωτάκη".

Δείτε το βίντεο του STAR


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου