Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

«Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου»

 
Ο νεοαποκτηθείς βραζιλιάνος του Παναιτωλικού Σίλβα Τζούνιορ, δηλώνει έτοιμος να βοηθήσει
Ο Μανουέλ ντε Ολιβέιρα Ντα Σίλβα Τζούνιορ αποτέλεσε χρονικά το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα του Παναιτωλικού, για τη χειμερινή μεταγραφική περίοδο που τυπικά ακόμη δεν έχει αρχίσει. Ο 37χρονος μέσος γεννήθηκε στις 24/9/1976 στο Ρεσέφι της Βραζιλίας ,μια πόλη με 1.5 εκατομμύριο κατοίκους. Βρίσκεται στη χώρα μας από το καλοκαίρι του 2006 παίζοντας μέχρι το περασμένο καλοκαίρι συνεχώς στην Α΄ κατηγορία με την ομάδα του Εργοτέλη. Στο «Γεγονός» ο νέος αμυντικός μέσος του Παναιτωλικού μίλησε για πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα.
Στην πρώτη ερώτηση γιατί αποφάσισε να παίξει ποδόσφαιρο ξανά ύστερα από όσα είχαν κυκλοφορήσει ότι στάματα ,μας ξαφνιάζει λέγοντας : «εγώ ποτέ δεν δήλωσα κάτι τέτοιο , αυτά τα έγραψαν οι εφημερίδες. Εγώ επέστρεψα στη Βραζιλία, στην οικογένεια μου για να κάνω τη ζωή μου. Πάντα ήθελα να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο στη χώρα μου, στην Πορτογαλία , στην Ελλάδα ή όπου μου δίνονταν η ευκαιρία.»
Για την φυγή του από τον Εργοτελη τονίζει : «Στον Εργοτέλη άλλαξαν πολλά πράγματα και το κλίμα δεν ήταν τόσο καλό και έφυγα γιατί ήταν καλύτερο αυτό για μένα.»
Για τους καλύτερους συμπαίκτες του που είχε στον Εργοτελη τονίζει -γελώντας – πως «ήταν ο Τζούνιορ (ο ίδιος δηλαδή), ο Ρομανο , ο Λεάλ ,ο Ροντζέριο Μάρτινς, ο Μάριο Χίμπλιγκερ, ο Κουτσιανικούλης και άλλοι ακόμη».
Για τη φημολογία ότι έχει σκοπό να ασχοληθεί με την πολιτική χαμογελώντας ανέφερε ότι « Στόχος μου είναι να βοηθήσω έναν φίλο μου που πολιτεύεται και τίποτε άλλο.»
Όσον αφορά τις πρώτες του εμπειρίες από την νέα του ομάδα Μανουέλ ντε Ολιβέιρα Ντα Σίλβα Τζούνιορ αναφέρει: « Τα πράγματα είναι καλά εδώ. Είναι καλό σωματείο , είναι πολύ καλός ο πρόεδρος . Γνωρίζω τον προπονητή μου 6 χρόνια από την πρώην μου ομάδα και είναι ο βασικός λόγος που ήρθα στο Αγρίνιο.»
Σε ερώτηση κατά πόσο είναι έτοιμος , μιας και έμεινε αρκετούς μήνες χωρίς ομάδα, δήλωσε: «Ήρθα ένα μήνα πριν από τις επίσημες υποχρεώσεις μου με την ομάδα ώστε να ετοιμαστώ γι αυτές . Πιστεύω θα είμαι απόλυτα έτοιμος για το πρώτο μας παιγνίδι την νέα χρονιά.»
Στην Ελλάδα ο Τζούνιορ αγωνίστηκες σε μια ομάδα που δεν είχε πολλούς φιλάθλους και χωρίς μεγάλο άγχος για το αποτέλεσμα.
Για το αν θα τα καταφέρει να αγωνιστεί καλά σε μια ομάδα που από παντού (φιλάθλους , διοίκηση , προπονητή , ΜΜΕ) δέχεται καθημερινή πίεση απαντά: « Εδώ τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά . Δεν έχω κανένα πρόβλημα . Είναι πιο καλό για μας πιστεύω . Αυτό είναι η ζωή , αυτό είναι το ποδόσφαιρο, αυτό μου αρέσει πιο καλά. Είναι σημαντικό να μας φωνάζει ο κόσμος όταν πάμε καλά να μας χειροκροτεί , όταν δεν τα καταφέρνουμε να αποδοκιμάζει. Έτσι είναι το άθλημα.»
Τι μπορεί να περιμένει ο κόσμος από σένα, τον ρωτάμε . «Ήρθα να βοηθήσω την ομάδα , θέλω να κάνω τη δουλειά μου σε ότι μου ζητήσει ο προπονητής μου , η ομάδα μου να βοηθήσω όπως μπορώ. Αισθάνομαι έτοιμος να βοηθήσω.»
Σε τρεις αγωνιστικές ο Παναιτωλικός θα αγωνιστεί στην Κρήτη κόντρα στον Εργοτελη. Αναπόφευκτη η ερώτηση για το πως θα αισθανθεί ως αντίπαλος με την πρώην ομάδα του : «Περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία αυτό το ματς. Είναι η πρώτη φορά που θα παίξω κόντρα σε ομάδα που αγωνίστηκα. Έχω εκεί πολλούς φίλους, ο Εργοτέλης είναι σαν οικογένεια. Θα είναι ένα πολύ καλό παιγνίδι για μένα.»
Πως σχολιάζει το γεγονός ότι έμεινε 6 χρόνια στην ίδια ομάδα : « Όχι μόνο στον Εργοτελη (6), αλλά και στην Πορτογαλία έμεινα 4 χρόνια στον ίδιο σύλλογο (Πάκος Φερέιρα) και στη Βραζιλία έμεινα πολλά χρόνια σε μια ομάδα. Αυτό δεν είναι εύκολο. Έτσι είναι η ζωή μου, έτσι έτυχε , έτσι το ήθελε ο Θεός. Στην Πακος Φερέιρα είχα όλα τα χρόνια τον ίδιο προπονητή τον Ζοσέ Μότα , στον Εργοτελη πάλι όλες τις περιόδους τον Νίκο Καραγεωργίου.»
Πως εξηγεί το γεγονός και αν θέλει να φτάσει αρκετούς φημισμένους συμπατριώτες σου ( Ριβάλντο, Ρομάριο, Καφού, Ρομπέρτο Κάρλος ) που συνέχισαν να αγωνίζονται σε αρκετά μεγάλη ποδοσφαιρική ηλικία: «Όσο μπορώ θα παίζω, το ποδόσφαιρα είναι η ζωή μου, το μυαλό μου δουλεύει καλά ,τα πόδια μου είναι καλά. Ακομη και όταν σταματήσω να αγωνίζομαι πάλι με το ποδόσφαιρο θέλω να ασχοληθώ.»
Στην αιώνια και διαχρονική κόντρα για τον καλύτερο ποδοσφαιριστή ανάμεσα στον Πελέ και τον Μαραντόνα τονίζει χαμογελώντας: «Ο Πελέ είναι ο καλύτερος όχι γιατί το λέει ο Τζούνιορ , αλλά γιατί το λέει η FIFA» .
Σε 1 1/2 περίπου χρόνο η χώρα του θα φιλοξενήσει το 20ο παγκόσμιο Κύπελλο. Στην παρατήρηση μας ότι στην μοναδική φορά που η Βραζιλία διοργάνωσε το παγκόσμιο κύπελλο δεν πήρε το τρόπαιο δηλώνει κατηγορηματικά: « Η Βραζιλία πρέπει να πάρει το Κύπελλο».
Κλείνοντας αναφέρθηκε και στους φιλάθλους της νέας του ομάδας που του έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση όταν πέρσι αγωνίστηκε στο Αγρίνιο με τον Εργοτέλη: «Τον κόσμο τον θέλουμε μαζί μας , κοντά μας , τώρα έχουμε μπροστά μας ακομη 26 αγώνες και πρέπει να παίζουμε η ομάδα και οι φίλαθλοι μας μαζί. Αυτό είναι σημαντικό για να παίξουμε του χρόνου Α΄ εθνική.»
Από το Ρεσίφι, την πόλη που γεννήθηκε ο Ριβάλντο, προέρχονται οι νέες προσδοκίες του Παναιτωλικού να πετύχει κάτι καλύτερο από αυτό που έχει καταφέρει μέχρι σήμερα. Ο Σίλβα Τζούνιορ που τα τελευταία 10 χρόνια έχει ταυτιστεί με το κίτρινο χρώμα στην φανέλα του (Πάκος Φερέιρα, Εργοτέλης) θα συνεχίσει να πορεύεται με αυτό και στο Αγρίνιο που αποτελεί την καινούργια του ποδοσφαιρική Ιθάκη. Όσον αφορά στο αριθμό φανέλας που θα πάρει δεν έχει κάποια ιδιαίτερη προτίμηση, αλλά μάλλον θα επιλέξει το 17 , ηλικία που έχει η μεγαλύτερη του κόρη από τα τρία παιδιά που έχει.
«Αυτός είναι παικταράς…»
Παρόν στην κουβέντα ήταν και ο νεαρός συμπατριώτης του Ανδριάνο Αραούχο που μαζί του ήρθε από την Βραζιλία και προπονείται με τον Παναιτωλικό. Του ζητήσαμε την γνώμη του και ήταν κατηγορηματικός και ιδιαίτερα παρορμητικός : «Αυτός είναι παικταράς, είναι δεκάρι , έχει και τα δυο πόδια, έχει μυαλό για να παίξει μπάλα , είναι καλό παιδί και μπορεί να μας βοηθήσει πάρα πολύ. Με την εμπειρία που έχω το πιστεύω πάρα πολύ.»
Γ.Μ.
Eφημερίδα "Γεγονός"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου