Ο κ. Τορουνίδης χθες το πρωί περιόδευσε στην πόλη του Αγρινίου και εν συνεχεία μετέβη στο Νοσοκομείο, όπου εκεί συνομίλησε με τους εργαζόμενους και είχε συνάντηση με τον Διοικητή κ. Γ. Βλάχο όπου συζήτησαν για αρκετή ώρα τα φλέγοντα θέματα της υγείας, που απασχολούν την περιοχή. Το απόγευμα ο κ. Τορουνίδης συνέχισε την περιοδεία του στο Νεοχώρι, την Κατοχή, το Αιτωλικό ενώ παρευρέθηκε και στη συγκέντρωση του «Κινήματος» στο Μεσολόγγι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου