«Από…
ποιούς;», ρώτησε η δημοσιογράφος κι ο Παπανδρέου ανέφερε δύο ονόματα: Τσίπρας και Σαμαράς.
Για το τελευταίο μάλιστα είπε ειρωνικά «είναι πολύ ωραίος. Ερχόταν στην Βουλή, καθόταν, παρακολουθούσε τα γεγονότα από μακριά και μας πετροβολούσε. Είναι πολύ ωραίος».
Δεν είναι;..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου