Το βράδυ της Τρίτης πραγματοποιήθηκε η κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του κόμματος, με τον πρώην πρωθυπουργό, να ζητά την ψήφο των πολιτών, υποσχόμενος ένα νέο ξεκίνημα, σημειώνοντας πως μόνο η ψήφος στο Κίνημα θα εγγυηθεί τη συνεργασία για την πρόοδο.
Σαφείς και ξεκάθαρες υπήρξαν οι αιχμές του προς το ΠΑΣΟΚ και τον Ευάγγελο Βενιζέλο, σημειώνοντας πως «εμείς δεν θα γίνουμε «πατερίτσα» και παρακολούθημα κανενός, για μερικές καρέκλες και οφίτσια! Και σίγουρα όχι ουραγός μιας δεξιάς πολιτικής και κυβέρνησης».
Ο κ. Παπανδρέου κι από τα Γιάννινα υποστήριξε ότι έριξαν την κυβέρνησή του επειδή σχεδίαζε να ζητήσει την κρίση του λαού, να προχωρήσει δηλαδή σε δημοψήφισμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου