Από την κεντρική είσοδο του κτηρίου αντιλαμβάνεται ο φορολογούμενος τι
ακριβώς θα συναντήσει και κυρίως τι πρέπει να αντιμετωπίσουν οι
υπάλληλοι της Δ.Ο.Υ. Αγρινίου μέχρι να τακτοποιήσουν όλα τα έπιπλα (γραφεία,
καρέκλες, συρτάρια κ.λ.π.) ακόμη και χρηματοκιβώτια που θυμίζουν μια παλιά
ακμάζουσα εποχή, τα οποία μεταφέρθηκαν από την πρόσφατη μετακόμιση των Δ.Ο.Υ.
Αμφιλοχίας και Βόνιτσας στην Δ.Ο.Υ. Αγρινίου.
Βέβαια υπάρχει και η αθέατη πλευρά, αν και αυτή εν μέρει είναι θεατή με τους γεμάτους από έγγραφα σάκους που έχουν σχεδόν γεμίσει την αίθουσα του δευτέρου ορόφου. Όλα αυτά τα έγγραφα πρέπει οι ίδιοι υπάλληλοι να τα τακτοποιήσουν και φυσικά να τα περάσουν στη νέα ηλεκτρονική βάση δεδομένων που θα έχει προκύψει από την μεταφορά στο Αγρίνιο και έπειτα. Να τονίσουμε πως η κατάσταση που επικρατούσε τις πρώτες μέρες που άνοιξε η Δ.Ο.Υ. Αγρινίου μετά την μεταφορά των δύο άλλων Δ.Ο.Υ. ήταν τρομακτική, αλλά οι υπάλληλοι σιγά – σιγά την έφεραν σε καλύτερα επίπεδα.
Το πιο δύσκολο βέβαια κομμάτι απ’ όλα είναι ότι οι ίδιοι σχεδόν υπάλληλοι (με μικρή αύξηση) που ήταν πριν τις συγχωνεύσεις – μεταφορές των Δ.Ο.Υ. (Θέρμου – Αστακού – Βόνιτσας – Αμφιλοχίας) στην Δ.Ο.Υ. Αγρινίου πρέπει να δουλέψουν και για τις πέντε αυτές Δ.Ο.Υ. πλέον. Ασχολίαστο είναι το γεγονός ότι το ίδιο το κράτος αναγκάζει τους φορολογούμενους πολίτες λ.χ. από τον Αστακό να κάνουν τόσα χιλιόμετρα για τις φορολογικές τους υποχρεώσεις, βάλσαμο γι’ αυτούς είναι ευτυχώς τα Κ.Ε.Φ. (Κέντρα Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων) σε Αμφιλοχία και Βόνιτσα όμως μόνο, ώστε οι εκεί κάτοικοι να μην κάνουν τόσα έξοδα για μια απλή υπογραφή ή ένα έγγραφο. Το μόνο στοιχείο που θα προκαλέσει αίσθηση είναι πως από την πρόσφατη μεταφορά μόνο δύο με τρεις υπάλληλοι θα έρθουν τελικά στο Αγρίνιο.
Κων/νος Χονδρός
Εφημερίδα ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Οι σάκοι με τα έγγραφα κυριαρχούν στην αίθουσα του 2ου ορόφου .agrinionews.gr
Βέβαια υπάρχει και η αθέατη πλευρά, αν και αυτή εν μέρει είναι θεατή με τους γεμάτους από έγγραφα σάκους που έχουν σχεδόν γεμίσει την αίθουσα του δευτέρου ορόφου. Όλα αυτά τα έγγραφα πρέπει οι ίδιοι υπάλληλοι να τα τακτοποιήσουν και φυσικά να τα περάσουν στη νέα ηλεκτρονική βάση δεδομένων που θα έχει προκύψει από την μεταφορά στο Αγρίνιο και έπειτα. Να τονίσουμε πως η κατάσταση που επικρατούσε τις πρώτες μέρες που άνοιξε η Δ.Ο.Υ. Αγρινίου μετά την μεταφορά των δύο άλλων Δ.Ο.Υ. ήταν τρομακτική, αλλά οι υπάλληλοι σιγά – σιγά την έφεραν σε καλύτερα επίπεδα.
Το πιο δύσκολο βέβαια κομμάτι απ’ όλα είναι ότι οι ίδιοι σχεδόν υπάλληλοι (με μικρή αύξηση) που ήταν πριν τις συγχωνεύσεις – μεταφορές των Δ.Ο.Υ. (Θέρμου – Αστακού – Βόνιτσας – Αμφιλοχίας) στην Δ.Ο.Υ. Αγρινίου πρέπει να δουλέψουν και για τις πέντε αυτές Δ.Ο.Υ. πλέον. Ασχολίαστο είναι το γεγονός ότι το ίδιο το κράτος αναγκάζει τους φορολογούμενους πολίτες λ.χ. από τον Αστακό να κάνουν τόσα χιλιόμετρα για τις φορολογικές τους υποχρεώσεις, βάλσαμο γι’ αυτούς είναι ευτυχώς τα Κ.Ε.Φ. (Κέντρα Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων) σε Αμφιλοχία και Βόνιτσα όμως μόνο, ώστε οι εκεί κάτοικοι να μην κάνουν τόσα έξοδα για μια απλή υπογραφή ή ένα έγγραφο. Το μόνο στοιχείο που θα προκαλέσει αίσθηση είναι πως από την πρόσφατη μεταφορά μόνο δύο με τρεις υπάλληλοι θα έρθουν τελικά στο Αγρίνιο.
Κων/νος Χονδρός
Εφημερίδα ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Οι σάκοι με τα έγγραφα κυριαρχούν στην αίθουσα του 2ου ορόφου .agrinionews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου