Δεύτερο πασχαλινό μπόνους στους εργολάβους 22 εκατ. ευρώ για το Μαλιακός - Κλειδί
Της Μαριάννας Τζάννε
Μονομερώς φαίνεται να εφαρμόζεται το σχέδιο της κυβέρνησης για απόσυρση των απαιτήσεων των εργολάβων, ώστε να λάβουν τις παχυλές αποζημιώσεις του δημοσίου και να ξεκινήσουν τα έργα στους εθνικούς αυτοκινητοδρόμους.
Λίγες εβδομάδες μετά τις επίσημες ανακοινώσεις της κυβέρνησης ότι οι παραχωρησιούχοι θα επιδοτηθούν με 353 εκατ. ευρώ (στην πραγματικότητα πάνω από 400 εκ. ευρώ μαζί με τα πριμ επανεκκίνησης) για διεκδικήσεις και καθυστερήσεις προηγούμενων ετών, η απόφαση για αποζημίωση 22 εκ. ευρώ στην Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου που κατασκευάζει το Μαλιακός –Κλειδί επαληθεύει ότι το Δημόσιο βρίσκεται μονίμως και σταθερά με το χέρι στην … τσέπη.
Η απόφαση που αναρτήθηκε προχθές στη Διαύγεια επιβεβαιώνει πρόσφατο ρεπορτάζ του newmoney.gr σύμφωνα με το οποίο η κοινοπραξία δεν έχει αποσύρει όλες τις διεκδικήσεις της καθώς εκκρεμούσαν αιτήματα αποζημίωσης σε διαιτησία. Το ποσό που τελικά θα καταβάλλει το Δημόσιο, ξέχωρα από τα 84 εκ. ευρώ που θα πληρώσει ως συνολική αποζημίωση, απορρέει από την καθυστέρηση στην παραχώρηση συμπληρωματικών χώρων για τα πλευρικά διόδια της Λεπτοκαρυάς, αλλά και από τη συνακόλουθη απώλεια εσόδων από το Σεπτέμβριο του 2010 έως τον Απρίλιο του 2011.
Mε τον τρόπο αυτό η κοινοπραξία που πέτυχε συμπληρωματική σύμβαση συνολικού ύψους 160 εκ. ευρώ για την κατασκευή λωρίδας έκτακτης ανάγκης στις τρεις σήραγγες των Τεμπών επί θητείας στο υπουργείο του κ. Γιώργου Σουφλιά διασφαλίζει άμεσα αποζημιώσεις συνολικού ύψους 106 εκ. ευρώ.
Πρόκειται για δύο αποφάσεις του διαιτητικού δικαστηρίου του περασμένου Ιουλίου-Αυγούστου καθώς και πόρισμα της Επιτροπής Επίλυσης Διαφορών με το οποίο υποχρεώνει το ελληνικό Δημόσιο στην καταβολή του ανωτέρου ποσού.
Μονομερώς φαίνεται να εφαρμόζεται το σχέδιο της κυβέρνησης για απόσυρση των απαιτήσεων των εργολάβων, ώστε να λάβουν τις παχυλές αποζημιώσεις του δημοσίου και να ξεκινήσουν τα έργα στους εθνικούς αυτοκινητοδρόμους.
Λίγες εβδομάδες μετά τις επίσημες ανακοινώσεις της κυβέρνησης ότι οι παραχωρησιούχοι θα επιδοτηθούν με 353 εκατ. ευρώ (στην πραγματικότητα πάνω από 400 εκ. ευρώ μαζί με τα πριμ επανεκκίνησης) για διεκδικήσεις και καθυστερήσεις προηγούμενων ετών, η απόφαση για αποζημίωση 22 εκ. ευρώ στην Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου που κατασκευάζει το Μαλιακός –Κλειδί επαληθεύει ότι το Δημόσιο βρίσκεται μονίμως και σταθερά με το χέρι στην … τσέπη.
Η απόφαση που αναρτήθηκε προχθές στη Διαύγεια επιβεβαιώνει πρόσφατο ρεπορτάζ του newmoney.gr σύμφωνα με το οποίο η κοινοπραξία δεν έχει αποσύρει όλες τις διεκδικήσεις της καθώς εκκρεμούσαν αιτήματα αποζημίωσης σε διαιτησία. Το ποσό που τελικά θα καταβάλλει το Δημόσιο, ξέχωρα από τα 84 εκ. ευρώ που θα πληρώσει ως συνολική αποζημίωση, απορρέει από την καθυστέρηση στην παραχώρηση συμπληρωματικών χώρων για τα πλευρικά διόδια της Λεπτοκαρυάς, αλλά και από τη συνακόλουθη απώλεια εσόδων από το Σεπτέμβριο του 2010 έως τον Απρίλιο του 2011.
Mε τον τρόπο αυτό η κοινοπραξία που πέτυχε συμπληρωματική σύμβαση συνολικού ύψους 160 εκ. ευρώ για την κατασκευή λωρίδας έκτακτης ανάγκης στις τρεις σήραγγες των Τεμπών επί θητείας στο υπουργείο του κ. Γιώργου Σουφλιά διασφαλίζει άμεσα αποζημιώσεις συνολικού ύψους 106 εκ. ευρώ.
Πρόκειται για δύο αποφάσεις του διαιτητικού δικαστηρίου του περασμένου Ιουλίου-Αυγούστου καθώς και πόρισμα της Επιτροπής Επίλυσης Διαφορών με το οποίο υποχρεώνει το ελληνικό Δημόσιο στην καταβολή του ανωτέρου ποσού.
Πηγή: .newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου