Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Ετοιμάζει μανιφέστο μετά την ήττα ο Σταμάτης



Αυτό το πράμα που βλέπετε είναι η συγκέντρωση του Σταμάτη στην Αθήνα. Για να ακριβολογούμε σε μια καφετέρια της Αθήνας. Μετά και από αυτό είναι βέβαιο ότι ο Σταμάτης ξέρει και ετοιμάζεται...Γιατί ετοιμάζεται; Μα για ένα μανιφέστο ήττας που θα σπάσει κόκαλα. Θα πάει η καταγγελία σε άλλο τόπο. Ειδικά εκείνοι οι βουλευτές έχουν να ακούσουν...Μόνο που υπάρχει και η άλλη όψη. Όπως πολλοί λένε ήρθε η ώρα να ακούσει κι αυτός για όσα (δεν) έκανε.

4 σχόλια:

  1. Ο ΜΟΣΧΟΛΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΗΔΗ;; ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΥΤΗ 'Η ΤΗΝ ΑΛΛΗ ;;; ΘΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ Ή ΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΣΤΑ ΑΛΙΠΕΔΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ;; ΘΑ ΚΑΤΓΓΕΙΛΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ Ή ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπαμπά τι είναι πούστης;


    -Κοίτα παιδί μου, ίσως άκουσες πολλά αλλά εγώ θα σου δώσω την σωστή ερμηνεία.


    - Για πες μου λοιπόν.


    -Σκέψου ότι σε ένα έρημο μέρος βρίσκονται δυο άντρες για πολύ καιρό. Γυναίκα δεν υπάρχει καθόλου. Έχουν όμως σεξουαλικές ορμές. Συζητάνε λοιπόν και αποφασίζουν την μια φορά να κάνει ο ένας την γυναίκα και την επομένη ο άλλος.


    Έτσι λοιπόν και γίνεται την πρώτη μέρα. Την επομένη πρέπει να αλλάξουν οι ρόλοι φυσικά, αλλά αυτός που είναι η σειρά του , είναι και αρκετά δυνατός, αρνείται.


    Ε, αυτός είναι πούστης!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ανεκδοτακι
    Αποφασίζει ένα βράδυ ο ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗΣ

    να επισκεφτεί τα Ζωνιανά. Χτυπάει μια πόρτα, του ανοίγουν..

    -Καλώς τονε τον Σύντεκνο. Κάτσε να ξεκουραστείς!

    -Μα ξέρετε εγώ είμαι ο.Τ..

    -Εδώ πρώτα καθόμαστε και μετά συστηνόμαστε!

    Τι να κάνει ο ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗΣ κάθεται.

    -Βάλε Μαρία να φάμε.

    -Μα ξέρετε εγώ είμαι ο.Τ..

    -Εδώ πρώτα τρώμε και μετά συστηνόμαστε!

    Τι να κάνει ο ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗΣ τρώει.

    -Φέρε Μαρία το ρατσί να πιούμε που ΄ρθε ο ξένος

    -Μα ξέρετε εγώ είμαι ο.Τ...

    -Εδώ πρώτα πίνουμε και μετά συστηνόμαστε

    Τι να κάνει ο ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗΣ κατεβάζει τσι ρατσιές του.

    -Φέρε μωρέ Σήφη τη νέα σοδειά να την δοκιμάσουμε.

    -Μα ξέρετε εγώ είμαι ο.Τ...

    -Εδώ πρώτα καπνίζουμε και μετά συστηνόμαστε

    Τι να κάνει ο ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗΣ κατεβάζει δυο τζούρες.

    -Και τώρα ωρέ Σύντεκνε ποιος είσαι του λόγου σου?

    -Είμαι ο δημαρχος Αγρινιου ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗΣ!

    - Στο ΄πα ρε Σήφη, φέτος η σοδειά είναι άπιαστη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή