Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

Παραίτηση του προέδρου του ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ


Την παραίτησή του από την θέση του προέδρου του ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Αιτωλ/νίας, υπέβαλλε ο Συμεών Γκοργκόλης, μετά την τοποθετησή του στη θέση του διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού.
Στην επιστολή παραίτησης προς το Υπουργείο Υγείας ο κ. Γκοργκόλης αναφέρει:

Παρακαλώ, όπως γίνει δεκτή η υποβαλλόμενη, δια της παρούσης, παραίτησή μου από τη θέση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Αιτωλοακαρνανίας.
Λόγοι προσωπικής και πολιτικής αξιοπρέπειας, συνέπειας και ηθικής, μου υποδεικνύουν την υποβολή της ως άνω παραίτησης, δεδομένου ότι έχω επιλεγεί και πρόκειται να αναλάβω υπηρεσία ως Διευθυντής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας. Για το λόγο αυτό ο εργασιακός μου χρόνος θα είναι περιορισμένος, με αποτέλεσμα να μη μπορώ να ανταποκριθώ πλήρως στα καθήκοντά μου, ως Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Αιτωλοακαρνανίας.
Νιώθω, δε, την ανάγκη να ευχαριστήσω την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε, επιλέγοντάς με ως Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Αιτωλοακαρνανίας, τον Διοικητή της 6ης ΥΠΕ κ. Γκούμα Παναγιώτη, καθώς επίσης και τους Υποδιοικητές κ. Λαουδιά Ιωάννη και τον κ. Πατσιαλό Κων/νο για το υψηλό επίπεδο συνεργασίας που είχαμε στο σύντομο αυτό χρονικό διάστημα.
Επίσης, ευχαριστώ όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Αιτωλοακαρνανίας, τόσο για την άψογη συνεργασία που είχα μαζί τους και που αφορούσε την επίλυση θεμάτων που μας απασχόλησαν στο χρονικό αυτό διάστημα όσο και για την εμπιστοσύνη που επέδειξαν στο πρόσωπό μου. Τέλος, ευχαριστώ το προσωπικό του ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ για τη συνεργασία μας καθ’ όλο το χρονικό διάστημα από την ανάληψη των καθηκόντων μου μέχρι και σήμερα.
Μετά τιμής
Γκοργκόλης Συμεών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου