Κάθε προηγούμενο έχουν ξεπεράσει φέτος τα προβλήματα στις πανελλαδικές εξετάσεις, υποστηρίζει με σημερινή ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) και αναφέρει ότι τα προβλήματα αυτά «επιτείνουν ως τα άκρα...
το άγχος και την αβεβαιότητα μεταξύ των υποψηφίων και των λοιπών μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και προκαλούν σύγχυση στην ελληνική κοινωνία».
Η Ομοσπονδία σχολιάζει τη φετινή εξεταστική διαδικασία και κατηγορεί το υπουργείο Παιδείας ότι «δεν διαθέτει την απαιτούμενη κοινωνική ευαισθησία και τη στοιχειώδη αίσθηση δικαιοσύνης». Παράλληλα, επανέρχεται στην πάγια θέση της για αλλαγή του εξεταστικού συστήματος λέγοντας ότι «έχει υποστηρίξει υπεύθυνα και τεκμηριωμένα την αυτονόμηση της λυκειακής βαθμίδας από τη διαδικασία πρόσβασης στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα και τη μετακίνηση προς ένα σύστημα ελεύθερης πρόσβασης».
Η ΟΛΜΕ κάνει λόγο για «απαιτητικά» θέματα των Μαθηματικών και Στοιχείων Στατιστικής Γενικής Παιδείας και υποστηρίζει ότι παραβιάστηκε ανοικτά η συνταγματική αρχή της ισονομίας για τους υποψήφιους. Επίσης, αναφέρεται στο λάθος που κατήγγειλε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία για το ίδιο μάθημα στα εσπερινά λύκεια, για το οποίο, όμως, δόθηκε ειδική οδηγία από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων.
Τέλος, σχολιάζει αρνητικά το γεγονός ότι η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας επέλεξε απαιτητικά θέματα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης και τη Φυσική, ενώ θέτει το ερώτημα πώς αποφασίζεται ποια θα είναι τα μέλη των επιτροπών που τα επιλέγουν.
Στο μεταξύ, αύριο ολοκληρώνονται οι πανελλαδικές εξετάσεις για το μεγαλύτερο μέρος των υποψηφίων με το μάθημα επιλογής για όλες τις κατευθύνσεις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας.
το άγχος και την αβεβαιότητα μεταξύ των υποψηφίων και των λοιπών μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και προκαλούν σύγχυση στην ελληνική κοινωνία».
Η Ομοσπονδία σχολιάζει τη φετινή εξεταστική διαδικασία και κατηγορεί το υπουργείο Παιδείας ότι «δεν διαθέτει την απαιτούμενη κοινωνική ευαισθησία και τη στοιχειώδη αίσθηση δικαιοσύνης». Παράλληλα, επανέρχεται στην πάγια θέση της για αλλαγή του εξεταστικού συστήματος λέγοντας ότι «έχει υποστηρίξει υπεύθυνα και τεκμηριωμένα την αυτονόμηση της λυκειακής βαθμίδας από τη διαδικασία πρόσβασης στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα και τη μετακίνηση προς ένα σύστημα ελεύθερης πρόσβασης».
Η ΟΛΜΕ κάνει λόγο για «απαιτητικά» θέματα των Μαθηματικών και Στοιχείων Στατιστικής Γενικής Παιδείας και υποστηρίζει ότι παραβιάστηκε ανοικτά η συνταγματική αρχή της ισονομίας για τους υποψήφιους. Επίσης, αναφέρεται στο λάθος που κατήγγειλε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία για το ίδιο μάθημα στα εσπερινά λύκεια, για το οποίο, όμως, δόθηκε ειδική οδηγία από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων.
Τέλος, σχολιάζει αρνητικά το γεγονός ότι η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας επέλεξε απαιτητικά θέματα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης και τη Φυσική, ενώ θέτει το ερώτημα πώς αποφασίζεται ποια θα είναι τα μέλη των επιτροπών που τα επιλέγουν.
Στο μεταξύ, αύριο ολοκληρώνονται οι πανελλαδικές εξετάσεις για το μεγαλύτερο μέρος των υποψηφίων με το μάθημα επιλογής για όλες τις κατευθύνσεις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου