Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Α. Πάτσης: «Θα δώσουμε εισιτήρια σε όλους. Δεν φοβόμαστε κανέναν!»

        
pan-patsisΕιδική αναφορά στα εισιτήρια που προτίθεται να δώσει η Νίκη Βόλου στους φιλάθλους των αντίπαλων ομάδων των playoff , έκανε ο πρόεδρος και μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, Ανδρέας Πάτσης σε συνέντευξη που έδωσε στο οπαδικό ραδιόφωνο των «κυανολεύκων».
To αφεντικό της βολιώτικης ομάδας τόνισε πως θα δώσει εισιτήρια σε όσες φιλοξενούμενες ομάδες το ζητήσουν.
Οι ακριβείς δηλώσεις του Ανδρέα Πάτση…
…στο Bluestarfm: «Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό της απαγόρευσης της μετακίνησης των φιλάθλων είτε αφορά τον Ολυμπιακό Βόλου, είτε αφορά τον Ηρακλή ή τον Παναιτωλικό. Για μένα το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα που πρέπει να συμμετέχουν όλοι μου αρέσει αν θέλετε η εικόνα αυτή των γηπέδων της έντασης, του πάθους και της αντιπαράθεσης μεταξύ των φιλάθλων που πρέπει να υπάρχει. Πιστεύω ότι όλοι έχουν δικαίωμα και να υποστηρίξουν την ομάδα τους και να χαρούν την ομάδα τους και όντως για να είμαι ειλικρινής παραξενεύτηκα από αυτή την απόφαση της διοίκησης του Ολυμπιακού Βόλου.
Κοιτάξτε εγώ δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.
Νομίζω το ότι να μη θέλεις φιλάθλους άλλης ομάδας διότι να σας πω και κάτι δεν μπορεί να με κατηγορήσει κανείς ότι υπάρχει κανένα δείγμα γραφής ότι σε οποιοδήποτε ντέρμπι δώσαμε έγινε το παραμικρό επεισόδιο. Νομίζω ότι επιδείξαμε έναν πολιτισμό και μια αξιοπρέπεια η οποία είναι αναγνωρίσιμη απ” όλη την Ελλάδα. Και με τη Λάρισα που υπήρχε αυτό το θέμα της αντιπαλότητας, ακόμη και με τον Ηρακλή που και εκεί υπήρχε αν θέλετε και μια προσωπική με το πρόσωπό μου μια αντιπαλότητα και με τον Ολυμπιακό Βόλου και τους δύο αγώνες που δώσαμε είτε ως γηπεδούχοι είτε ως φιλοξενούμενοι. Άρα λοιπόν δεν μπορεί κανείς να πει ότι έχω κάποια υποψία ότι θα δημιουργηθούν επεισόδια και οτιδήποτε μπορεί να συμβεί για την ασφάλεια του αγώνα.
Εγώ θεωρώ το να απαγορεύεις τους φιλάθλους μιας άλλης ομάδας να συμμετάσχουν σ” αυτή τη γιορτή καταρχήν είναι πέρα και έξω από τα πλαίσια αυτού που λέμε ποδόσφαιρο, που λέμε αθλητισμός, που λέμε υγεία. Δεν οικοδομεί σωστή υγεία και συμπεριφορά όταν απαγορεύεις Αντίθετα αυτό δημιουργεί μεγαλύτερη όξυνση. Δεύτερον το να μη θέλεις φιλάθλους άλλης ομάδας για μένα προσωπικά και συγχωρήστε με γι” αυτό το πράγμα δείχνει φόβο.
Φοβάσαι τη δύναμη και τη δυναμική της άλλης ομάδας, των οπαδών της άλλης ομάδας, δεν έχεις ενδεχομένως και πολύ εμπιστοσύνη στην αγωνιστική συμπεριφορά των παιχτών σου και θέλεις να το κάνεις όσο μπορείς περισσότερο πιο περιορισμένο, κι αν θέλετε να δημιουργήσεις ένα κλίμα μεγαλύτερης έντασης από τη μία πλευρά θεωρώντας ότι με αυτό τον τρόπο μπορείς να υφαρπάζεις ένα αποτέλεσμα υπέρ σου.
Εγώ λοιπόν επειδή σέβομαι τους φιλάθλους όλων των ομάδων, επειδή πιστεύω ότι πρέπει να συμμετέχουν επειδή η Νίκη Βόλου και εγώ δεν φοβόμαστε καμία ομάδα κανέναν αντίπαλο επειδή θεωρώ ότι είμαστε μεγάλη ομάδα και πολυπληθής ομάδα, εγώ θα δώσω εισιτήρια σε όσους θα ζητήσουν. Δεν θα αποκλείσω κανένα φίλαθλο από καμία ομάδα και θα εγγυηθούμε την ασφάλεια όλων των φιλάθλων όπως το έχουμε πράξει μέχρι τώρα. Όποια λοιπόν ΠΑΕ ή φίλαθλοι ζητήσουν από την ΠΑΕ Νίκη Βόλου εισιτήρια για οποιοδήποτε αγώνα εμείς βεβαίως θα τους δώσουμε εισιτήρια για να συμμετάσχουν στο αθλητικό γεγονός όλοι μαζί.
Θα ακολουθήσει όλη η συνέντευξη του Ανδρέα Πάτση (&ηχητικά) καθώς για ακόμα μία φορά «έδειξε» τους εχθρούς της ομάδας που υποσκάπτουν τα θεμέλιά της, παίζοντας το, μάλιστα και …νικάρες!
http://www.goalpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου