Από όποια οπτική γωνία και να δει κάποιος το φαινόμενο «αυτοκινητόδρομοι δυτικής Ελλάδος» το αποτέλεσμα είναι προφανώς το ίδιο.
Οι πολίτες πληρώνουν τσουχτερά διόδια, χωρίς ωστόσο οι δρόμοι να πληρούν τις κατάλληλες οδικές και ασφαλείς προϋποθέσεις.
Ταξιδεύοντας σε οδικούς άξονες που να για να φτάσει κανείς στο προορισμό του κάνει κυριολεκτικά τον σταυρό του, τραγελαφικό είναι το γεγονός πως είναι αναγκασμένος όχι μόνο να «καρδιοχτυπά», αλλά και να πληρώνει τους παραχωρησιούχους.
Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός, πως, σε ό,τι αφορά την πορεία των έργων, που οι εταιρείες όφειλαν να παραδώσουν έως το 2012, στην Κορίνθου-Πατρών έχει παραδοθεί το 62% του συμφωνημένου έργου, ενώ στην Ιονία Οδό μόλις το 48%!
Παρόλο που οι παραχωρησιούχοι δεν τήρησαν τα συμφωνημένα, οι σταθμοί συνέχισαν να πληθαίνουν και τα διόδια να αυξάνουν ως οι δρόμοι να είχαν ολοκληρωθεί.
Για τους παραπάνω λόγους, στο κλείσιμο των διοδίων την Κυριακή των Βαΐων 5 Απριλίου και την Κυριακή 19 του μηνός εναλλακτικά, θα προχωρήσουν οι Επιτροπές Αγώνα Κατά των Διοδίων σε όλη τη χώρα και στη Δυτική Ελλάδα.
Η απόφαση ελήφθη κατά τη διάρκεια της πανελλαδικής συνάντησης των Επιτροπών, με συμμετέχοντες από όλη τη χώρα και διαδικτυακά, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής.
Η συνάντηση είχε τη μορφή ημερίδας, στην οποία μίλησαν μηχανικοί για τις συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών οδών και τις ελληνικές ιδιαιτερότητες των έργων, δικηγόροι για τη νομική πλευρά των συμβάσεων και τον βαθμό κατά τον οποίον οι συμβάσεις συνάδουν με το εθνικό και ευρωπαϊκό Δίκαιο και εκπρόσωποι των Επιτροπών Αγώνα για τη νέα κατάσταση που διαμορφώνεται στη χώρα μετά την ανάδειξη του ΣΥΡΙΖΑ σε κυρίαρχη πολιτική δύναμη.
patrastimes.gr
Ταξιδεύοντας σε οδικούς άξονες που να για να φτάσει κανείς στο προορισμό του κάνει κυριολεκτικά τον σταυρό του, τραγελαφικό είναι το γεγονός πως είναι αναγκασμένος όχι μόνο να «καρδιοχτυπά», αλλά και να πληρώνει τους παραχωρησιούχους.
Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός, πως, σε ό,τι αφορά την πορεία των έργων, που οι εταιρείες όφειλαν να παραδώσουν έως το 2012, στην Κορίνθου-Πατρών έχει παραδοθεί το 62% του συμφωνημένου έργου, ενώ στην Ιονία Οδό μόλις το 48%!
Παρόλο που οι παραχωρησιούχοι δεν τήρησαν τα συμφωνημένα, οι σταθμοί συνέχισαν να πληθαίνουν και τα διόδια να αυξάνουν ως οι δρόμοι να είχαν ολοκληρωθεί.
Για τους παραπάνω λόγους, στο κλείσιμο των διοδίων την Κυριακή των Βαΐων 5 Απριλίου και την Κυριακή 19 του μηνός εναλλακτικά, θα προχωρήσουν οι Επιτροπές Αγώνα Κατά των Διοδίων σε όλη τη χώρα και στη Δυτική Ελλάδα.
Η απόφαση ελήφθη κατά τη διάρκεια της πανελλαδικής συνάντησης των Επιτροπών, με συμμετέχοντες από όλη τη χώρα και διαδικτυακά, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής.
Η συνάντηση είχε τη μορφή ημερίδας, στην οποία μίλησαν μηχανικοί για τις συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών οδών και τις ελληνικές ιδιαιτερότητες των έργων, δικηγόροι για τη νομική πλευρά των συμβάσεων και τον βαθμό κατά τον οποίον οι συμβάσεις συνάδουν με το εθνικό και ευρωπαϊκό Δίκαιο και εκπρόσωποι των Επιτροπών Αγώνα για τη νέα κατάσταση που διαμορφώνεται στη χώρα μετά την ανάδειξη του ΣΥΡΙΖΑ σε κυρίαρχη πολιτική δύναμη.
patrastimes.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου