Στο σημαντικότερο από τα θέματα που συζητήθηκαν σήμερα Δευτέρα στο Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου, το τελευταίο του 2013, ομόφωνα αποφασίστηκε η συνέχιση της επιδότησης από τον δήμο της ενδοδημοτικής συγκοινωνίας για το 2014.
Η επιδότηση αυτή του εισιτηρίου, αφορά στις γραμμές Μ1 και Μ2 καθώς και σε απογευματινά δρομολόγια προς Λυσιμαχεία, Καστράκι, Ποταμούλα, Λεπενού, Οχθια, Γουριώτισσα και Ρίγανη.
Το θέμα εισηγήθηκε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Ράπτης που σημείωσε πως το μέτρο θα πρέπει να συνεχιστεί και για την στήριξη των χιλιάδων πολιτών που χρησιμοποιούν αυτήν την συγκοινωνία αλλά και για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση στο Αγρίνιο, αφού ειδικά τις γραμμές Μ1 και Μ2 (νοσοκομείο – Δοκίμι- Παλιός Άγιος Χριστόφορος) χρησιμοποιούν εκατοντάδες πολίτες μιας και κόβονται κατά μέσο όρο περίπου 1.600 εισιτήρια ημερησίως.
Η τιμή του εισιτήριου θα παραμείνει η ίδια δηλαδή 0.80 ευρώ το κανονικό, 0,60 για μαθητές, φοιτητές, πολυτέκνους και θα είναι δωρεάν για αναπήρους. Η δε συμμετοχή του δήμου θα κυμανθεί στις 130 χιλιάδες ευρώ, σε σχέση με τις 150 χιλιάδες το 2012, χωρίς όμως να μειωθούν τα δρομολόγια.
Το λόγο στη συζήτηση πήρε και ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Αγρινίου κ. Κατσακιώρης (φωτο) που αφού ευχαρίστησε τον δήμο για την συνεργασία , επισήμανε πως το Αγρίνιο βρίσκεται στην πρωτοπορία στο θέμα αφού χιλιάδες πολίτες έχουν φθηνό εισιτήριο και παράλληλα μέσω της σύμβασης εξυπηρετούνται χωριά που διαφορετικά τα απογεύματα δεν θα είχαν συγκοινωνία.
Tην τήρηση των όρων της σύμβασης ζήτησε ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Ν. Καζαντζής, ενώ ο Σύμβουλος και τ. δήμαρχος Μακρυνείας κ. Καρακώστας εξέφρασε παράπονα που η Μακρυνεία δεν έχει δρομολόγια από το μεσημέρι του Σαββάτου και τις Κυριακές. Απαντώντας του ο κ. Κατσακιώρης είπε πως υπάρχει ρητή απόφαση να μην υλοποιούνται δρομολόγια εάν δεν έχουν πληρότητα 20% , γεγονός που δεν συμβαίνει.
Επίσης ο δήμαρχος Αγρινίου συμπλήρωση πως εάν δεν υπήρχε αυτή η σύμβαση οι γραμμές πιθανώς να υπήρχαν αλλά θα είχαν πολύ ακριβότερο εισιτήριο ενώ και το Αγρίνιο θα είχε πολύ μεγαλύτερα κυκλοφοριακά προβλήματα αφού πολλοί θα προτιμούσαν το αυτοκίνητο για την μετακίνηση τους. Επισήμανε ακόμη ο κ. Μοσχολιός πως το μέτρο λύνει προβλήματα και εξέφρασε για άλλη μια φορά την δυσφορία του για το γεγονός ότι Αθήνα και Θεσσαλονίκη επιδοτούνται αδρά από το κράτος για τις αστικές συγκοινωνίες που παρέχονται, ενώ κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στις μεγάλες περιφερειακές πόλεις της χώρας. «Είναι ευχάριστο που έχουμε ως δήμος ακόμη αυτή την δυνατότητα» είπε κλείνοντας την παρέμβαση του ο κ. Μοσχολιός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου