Υπερψηφίσθηκε χθες από το Νομαρχιακό Συμβούλιο Αιτωλοακαρνανίας η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου «Βελτίωση της Εθνικής οδού Αγρινίου-Καρπενησίου, Τμήμα Αγρίνιο-Αγ.Βλάσης».
Σκοπός της μελέτης είναι η κατασκευή-βελτίωση της Εθνικής οδού Αγρινίου-Καρπενησίου που αποτελεί έργο τόσο τοπικής όσο και υπερτοπικής σημασίας.
Η οδός θα εξυπηρετήσει τη σύνδεση των νομών Αιτωλοακαρνανίας και Ευρυτανίας και μελλοντικά τη σύνδεση της Ιόνιας οδού με τον ΠΑΘΕ.
Όταν δε ολοκληρωθεί η βελτίωση της οδού Καρπενησίου-Λαμίας, θα συνδεθεί το οδικό δίκτυο της Δυτικής Ελλάδας με το αντίστοιχο της Κεντρικής Ελλάδας.
Η βελτίωση στηρίζεται σε καινούρια γεωμετρικά χαρακτηριστικά που θα δοθούν στην υπό μελέτη χάραξη σύμφωνα με τις τελευταίες προδιαγραφές, τα οποία θα εξασφαλίζουν ασφάλεια κυκλοφορίας, αυξημένη ταχύτητα μελέτης, παράκαμψη οικιστικών ιστών και την εξάλειψη ελιγμών στο ορεινό τμήμα.
Η αρχή της μελέτης που ψηφίσθηκε χθες είναι ο κόμβος Αγίου Ιωάννη επί της Εθνικής οδού Αντιρρίου-Ιωαννίνων στο Αγρίνιο και το τέλος χωροθετείται στην περιοχή του Οικισμού Σταυρός του σημερινού Δήμου Παρακαμπυλίων.
Έχει συνολικό μήκος 28,5 χιλιόμετρα και η κατάσταση της υφιστάμενης οδού από άποψη ασφάλειας είναι κακή, δεδομένου ότι αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες ενώ ο δρόμος παρουσιάζει χαμηλή γεωμετρία, πολύ κακή ορατότητα και πυκνή κυκλοφορία.
Σύμφωνα με τη μελέτη προτείνεται η δημιουργία νέου δρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας μήκους 7,50 μέτρων και παράπλευρου δρόμου μήκους 3 μέτρων με επενδεδυμένη τάφρο.
Στην πλαίσια της μελέτης προβλέπεται η διαμόρφωση δεκαοχτώ ισόπεδων κόμβων, ενώ προβλέπεται να κατασκευασθεί και μεγάλος αριθμός τεχνικών έργων.
Να σημειωθεί ότι από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αιτωλοακαρνανίας επισημάνθηκαν τα φαινόμενα αστάθειας και κατολισθήσεων που εμφανίσθηκαν στην περιοχή του Αγίου Βλασίου και ζητήθηκαν συγκεκριμένα μέτρα για την αντιμετώπισή τους, τα οποία συμπεριλαμβάνονταν στη χθεσινή απόφαση του νομαρχιακού συμβουλίου όπως και το αίτημα για μεγαλύτερο πλάτος του δρόμου ανά λωρίδα κυκλοφορίας.
aytes tis geloiotites tis kanei to agrinio gia na mporesei na apospasei perifereia me eyrytania fokida..
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε 11:44 γελοιότητα είναι αυτό που γράφεις! Πως γίνεται αυτό πλέον? Είσαι εκτος πραγματικότητας καημένε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιες γελοιότητες Μεσολογγίτη? Αυτόςο δρόμος είναι ενταγμένος στα διευρωπαικά δίκτυα, σύνδεσης Δυτικής και Ανατολικής Ελλάδας. Αλλά όταν δείτε κάτι καλό για το Αγρίνιο σκυλιάζετε μια ζωή, γι αυτό πάμε κατά διαόλου σα νομός.
ΑπάντησηΔιαγραφήpoia diktya bre malaka..to kostos einai pollaplasio apo opoiodipte allo dromo..i entaxi toy dromoy se diktyo problepei to megalytero pososto xrimatodotisis..gia poio logo na syndethei to agrinio me to karpenisi?epeidi etsi goystarete eseis?den yparxoyn dromoi me alli proteraiotita?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΑΝ ΟΙ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΙΛΑΓΑΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΑΝ Ο ΒΟΝΑΠΑΡΤΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΒΡΕΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΜΟΣΧΟ.
Εσύ 1:35 είσαι και μαλάκας και άσχετος μαζί!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤράβα να μάθεις σε ποια πλαίσια γίνεται το δίκτυο και μετά μίλα βλάκα!