Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Άλβες στο agriniopress.gr: «Ο Παναιτωλικός είναι πλέον η οικογένεια μου»

        
sup-alves1Λίγο μετά ην επισημοποίηση της μεταγραφής του στον Παναιτωλικό ο Βραζιλιάνος επιθετικός Αντρέ Aλβες έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στο agriniopress.
Τι ήταν αυτό που τον οδήγησε στην επιλογή του Παναιτωλικού σαν επομένη ομάδα της καριέρας του. .........
Έκανα την έρευνα μου και πήρα τις πληροφορίες μου για τον Παναιτωλικό. Έμαθα ότι είναι ένα καλό και νοικοκυρεμένο κλαμπ  και από την στιγμή που και η ομάδα με ήθελε δεν είχα λόγο να αρνηθώ. Τώρα πλέον ο Παναιτωλικός είναι η οικογένεια μου.
Θα σε βοηθήσει η παρουσία σου στην Κύπρο να προσαρμοστείς καλύτερα στην Ελλάδα.
Παρά το γεγονός ότι είναι διαφορετικά τα πράγματα στις δυο χώρες σίγουρα ότι έπαιξα στην Κύπρο θα με βοηθήσει. Όταν μάλιστα έρθει και η οικογένεια μου και ξεκινήσω την προετοιμασία μέρα με την μέρα θα πετύχουμε στον στόχο μας.
Σε ποια κατάσταση βρίσκεσαι;
          Δεν είμαι και στην καλύτερη μου κατάσταση όμως θα έχω τον χρόνο να δουλέψω και να φτάσω σε ένα επίπεδο ψηλό που θα βοηθήσει την ομάδα να επιτύχει τους στόχους της.
Που σου αρέσει να αγωνίζεσαι σαν κεντρικός επιθετικός ή στα πλάγια;
          Η θέση μου είναι  σέντερ φορ αλλά όπου επιλέξει ο προπονητής μπορώ να αγωνιστώ για να βοηθήσω την ομάδα μου.
Γ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου