Αναδημοσιεύω άρθρο της κυρίας Παναγιωταρέα. Πρέπει όλοι να το διαβάσουν για να
αντιληφθούν την εμπάθεια της καθεστηκυίας τάξης απέναντι στον Γιώργο Παπανδρέου. Και στο παρελθόν και στο παρόν. Και επί τέλους να σκεφτούν: ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΑΧΡΗΣΤΟΣ, ΛΙΓΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΤΗΝ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ; Ένα δεν είχε ακούσει μέχρι τώρα ο Παπανδρέου. Ότι είναι αμόρφωτος: "λίγο από όλα ίσον τίποτε" λέει η κυρία Παναγιωταρέα. Κι οι διαλέξεις στα καλύτερα Πανεπιστήμια του κόσμου, στις σπουδαιότερες συναντήσεις πολιτικής και διανόησης σε όλη την Οικουμένη είναι ένα τίποτα. Είναι επικοινωνία. Ποιος από όλους τους περισπούδαστους διανοητές-αρθρογράφους της σημερινής Ελλάδας μπορεί στοιχειωδώς να σταθεί σε αυτό το διεθνές επίπεδο; Να εξηγήσει τις έγινε στην Ελλάδα και να ακουστεί μια φωνή που δεν απαξιώνει τη χώρα; Ας ασχοληθούν με τις selfies τους ή μπορούν να πάνε και σε κανένα μοναστήρι να ηρεμήσουν με τον Παπανδρέου όμως μην ασχολούνται γιατί τους "ζαλίζει" και εκτίθενται.
αντιληφθούν την εμπάθεια της καθεστηκυίας τάξης απέναντι στον Γιώργο Παπανδρέου. Και στο παρελθόν και στο παρόν. Και επί τέλους να σκεφτούν: ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΑΧΡΗΣΤΟΣ, ΛΙΓΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΤΗΝ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ; Ένα δεν είχε ακούσει μέχρι τώρα ο Παπανδρέου. Ότι είναι αμόρφωτος: "λίγο από όλα ίσον τίποτε" λέει η κυρία Παναγιωταρέα. Κι οι διαλέξεις στα καλύτερα Πανεπιστήμια του κόσμου, στις σπουδαιότερες συναντήσεις πολιτικής και διανόησης σε όλη την Οικουμένη είναι ένα τίποτα. Είναι επικοινωνία. Ποιος από όλους τους περισπούδαστους διανοητές-αρθρογράφους της σημερινής Ελλάδας μπορεί στοιχειωδώς να σταθεί σε αυτό το διεθνές επίπεδο; Να εξηγήσει τις έγινε στην Ελλάδα και να ακουστεί μια φωνή που δεν απαξιώνει τη χώρα; Ας ασχοληθούν με τις selfies τους ή μπορούν να πάνε και σε κανένα μοναστήρι να ηρεμήσουν με τον Παπανδρέου όμως μην ασχολούνται γιατί τους "ζαλίζει" και εκτίθενται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου