Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ...


Αν και δεν έχει κάποια σημασία, οφείλω να το επισημάνω. Πέραν της μεγάλης ανταπόκρισης που παρατηρώ πως έχει το blog μου, η οποία "είναι συγκινητική και μου δίνει τη δύναμη να συνεχίσω..." (που θα λέγε και στο blog της η κ. Θεοδωροπούλου του Αχελώου ΤΟΥΒΟΥ) βλέπω πως ορισμένα γραφεία τύπου είναι "ψαγμένα". Μιλάω για την Νομαρχία και το γραφείο του Υφυπουργού Θάνου Μωραϊτη, που εδώ και μέρες με "ανακάλυψαν" και μου στέλνουν τα ενημερωτικά δελτία τους. Όχι ότι θα τα βάζω, αλλά τους παραδέχομαι γιατί έχουν αντανακλαστικά
Πιο πολύ όμως με ενδιαφέρει η επικοινωνία μου με τους αναγνώστες του -σχεδόν- καθημερινού ημερολογίου μου (γιατί περί αυτού πρόκειται, τις σκέψεις μου γραφω, αυτά που μου τη δίνουν, αυτά που γουστάρω ή αυτα που μαθαίνω και σ'όποιον αρέσουν, τα περί "δεοντολογίας" τ'ακούω βερεσέ, ποιά δεοντολογία ρε παλικάρια;Πότε και που την ανακαλύψατε;)
Έτσι, στείλτε μου τα σχόλιά σας ή τις σκέψεις σας στον Κεραμιδόγατο του Αγρινίου, στο agriniogatos@yahoo.com και που θα πάει, θα... βελτιωθώ.

1 σχόλιο:

  1. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕΣ ΝΑ ΑΝΑΡΤΕΙΣ ...ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΓΚΑΤΟς ΣΤΑ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή