Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

Eπίθεση Σταϊκου στον Γ. Λύτρα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΧΜΗ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΣΤΑΚΟΥ-ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΡΟΚ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

-Στην ερώτηση που μου θέσατε εάν υπάρχουν περιθώρια συνεργασίας έστω στο δεύτερο γύρο με τον κ. Λύτρα και εάν η τοποθέτησή μου για το Πλατυγιάλι έχει να κάνει με τη μη πρόταση για το χρίσμα σας γνωρίζω ότι:

-Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι συνεργασίες προϋποθέτουν και απαιτούν αμοιβαία εκτίμηση και αλληλοσεβασμό. Πιστεύετε ότι ο κ. Λύτρας με σεβάστηκε ως επιτυχημένο δήμαρχο και «ΣΥΝΤΡΟΦΟ»; Πιστεύετε ότι σεβάστηκε τον αγώνα μου και την συνέπειά μου απέναντι στην κοινωνία, την οποία δεν εξουσίασα, αλλά υπηρέτησα και υπηρετώ; Που για να την υπηρετήσω έτσι δεν είχα μόνο απίστευτο προσωπικό κόστος, αλλά έθεσα σε κίνδυνο πολλές φορές και την ίδια μου τη ζωή.
-Η συντροφικότητα την οποία τονίζει ο ιδρυτής του ΠΑΣΟΚ Ανδρέας Παπανδρέου πρέπει να αποδεικνύεται με κοίταγμα στα μάτια, στήριξη και όχι με υπονόμευση και φύγε εσύ να’ ρθω εγώ… Εκτός αν πιστεύει ο κ. Λύτρας ότι είμαι λωποδύτης, απατεώνας ή παντελώς ανίκανος.
-Εγώ τον κ. Λύτρα θα τον σεβαστώ ως άνθρωπο και προπαντός την οικογένειά του. Δεν πρόκειται να υπάρξουν συκοφαντίες και λάσπη. Δεν θα μιλήσω για ξενοδοχεία της Μυκόνου, και τέτοιες αθλιότητες που τις διέδιδαν αυτοί οι μηχανισμοί που τον στήριξαν. Εκεί θα τον υπερασπιστώ και θα πω ότι όταν διαχειρίστηκε δημόσιο χρήμα το διαχειρίστηκε με έντιμο τρόπο.
-Αλλά όμως είμαι υποχρεωμένος να πω ότι είναι «παιδί των μηχανισμών», είναι δημιούργημα τους. Η κοινωνία λέει πως είναι ανεπάγγελτος και από το 1981 και μετά δεν έχει δουλέψει ποτέ. Είναι επάγγελμα «ΠΑΣΟΚ» (του τα είπε στο γραφείο του βουλευτή κ. Ανδρέα Μακρυπίδη και ο πρώην δήμαρχος Αλυζίας κ. Ερ. Γαλούνης).
Δύο φορές υποψήφιος πρόεδρος στο χωριό του την Κανδήλα και δεν εξελέγη. Μια φορά υποψήφιος νομάρχης και δεν εξελέγη. Μια φορά υποψήφιος βουλευτής και δεν εξελέγη. Πολλά χρόνια γραμματέας της νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ του νομού. Μέλος του Κ.Ε. του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ και για επτά χρόνια πρόεδρος του ΟΔΔΥ με παχυλό μισθό και ο μισθός από τη νομαρχία έπεφτε.

1 σχόλιο: