Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Κεγκέρογλου: "Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μου είπε θα βγούμε έξω και θα σου δείξω εγώ" - ΒΙΝΤΕΟ

Κεγκέρογλου: Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μου είπε θα βγούμε έξω και θα σου δείξω εγώ - ΒΙΝΤΕΟ
Ένταση σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα στη βουλή, ανάμεσα στον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Βασίλη Κεγκέρογλου και του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτη Φάμελλου.
«Πριν από λίγα λεπτά ο κ. Φάμελλος ήρθε και με απείλησε εδώ που κάθομαι, ότι την ώρα που θα βγούμε έξω, μου είπε θα σου δείξω εγώ» κατήγγειλε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Βασίλης Κεγκέρογλου, στην ολομέλεια της βουλής.
Άμεση ήταν η απάντηση του κυρίου Φάμελλου, ο οποίος είπε ότι πλησίασε τον κ. Κεγκέρογλου και ζήτησε να του εξηγήσει για ποιο λόγο τον είπε νωρίτερα “γλύφτη” και πρόσθεσε ότι αν δεν ανακαλέσει θα οδηγήσει το θέμα στην επιτροπή δεοντολογίας της βουλής.

Δείτε το βίντεο

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου