Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Ζ.Γεωργαντά: «Το έλλειμμα του 2009 ήταν 3,9%!» – Γελάει όλη η Ελλάδα με την παρέα των ψεκασμένων.

 

Ε.Ε.: «Πλήρως αξιόπιστα τα ελληνικά στατιστικά στοιχεία»
Διαβάστε τον σπαρταριστό διάλογο δημοσιογράφου με την κα Γεωργαντά, πρώην μέλος της ΕΛΣΤΑΤ, οι κατηγορίες της οποίας ώθησαν τους Πεπόνηδες να ζητήσουν άσκηση δίωξης για το έλλειμμα του 2009.
Πρόκειται για πραγματική τρέλα:
Ζ. Γεωργαντά: «Εγώ έχω εκτιμήσει ότι το έλλειμμα (του 2009) ήταν περίπου 4%, 3,7 – 3,9%!»
Δημοσιογράφος: «Τόσο λίγο; Μα και ο κ. Παπαθανασίου (υπουργός οικονομικών Καραμανλή) έλεγε πάνω από 6 ότι ήταν!»
Ζ. Γεωργαντά: «Κοιτάχτε, ακόμη και 6 να ήτανε και μερικά από τα στοιχεία που έχω να μην τα έχω όλα τα στοιχεία, εγώ τα έχω υπολογίσει με βάση τα στοιχεία που έχω, μπορεί να ήταν και 6 αλλά δεν ήτανε…Ήταν μονοψήφιο! Είμαι σίγουρη 1000%!»
Όχι, δεν έχουμε αλλοιώσει ούτε λέξη. Αυτός ο διάλογος είναι αυθεντικός. Ακούστε τον εδώ από το δέκατο λεπτό και μετά:
http://www.real.gr/VideoViewer.aspx?FileType=4&FileName=204848.mp3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου