«Σε όσους υποκριτές μιλούν για το επίπεδό κλπ έχω να δηλώσω το εξής:με τον κ. Καμμένο δεν μπορείς να κάνεις σοβαρή πολιτική αντιπαράθεση δεν γνωρίζει τα επιτόκια, δεν έχει διαβάσει το Μνημόνιο, δεν απαντά για την Ρωσία, οι προτάσεις του δεν στέκουν. Αντιθέτως προσφέρεται για να μας φτιάχνει την διάθεση σε αυτές τις δύσκολες εποχές. Και αν ισχυρίζεται ότι τον συκοφαντώ τον προκαλώ σε όποιο βήμα θέλει σε πολιτική αντιπαράθεση για να αποδειχθεί ότι αυτά που λέω είναι αληθή. Και δεν μιλώ προσωπικά αλλά πολιτικά» ήταν τα σημερινά tweets του βουλευτή της ΝΔ.
georgiadiskammenos
Η μεταξύ τους κόντρα ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο, όταν ο βουλευτής της ΝΔ, σχολίασε με δηκτικό τρόπο μέσω του twitter την εμφάνιση του Πάνου Καμμένου στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στον ΣΚΑΙ.
«Συγγνώμη είδα τώρα την εμφάνιση Πάνου Καμμένου σήμερα στον ΣΚΑΪ. Πρόεδρε σου ξέφυγε λίγο η βαφή στο πλάι… τί νούμερο είναι; 7 Loreal;…», έγραψε ο κ. Γεωργιάδης.
Ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ δεν άφησε το θέμα να περάσει έτσι, και απάντησε με αγωγή, όπως μας ενημέρωσε ο κ. Γεωργιάδης.
«Προ ολίγου παρέλαβα την Αγωγή του κ. Καμμένου εναντίον μου. Ισχυρίζεται ότι θα ακολουθήσει και μήνυση. Δεσμεύομαι να παραιτηθώ της ασυλίας» έγραψε ο Γεωργιάδης στο πρώτο tweet του και ακολούθησε το δεύτερο: «μου αρκεί να κάνει το ίδιο στην δική μου μήνυση και κείνος. Φυσικά θα είμαι παρών στο Δικαστήριο και ελπίζω το ίδιο και αυτός».
Επίσης, μέσω του twitter ο βουλευτής της ΝΔ είχε ενημερώσει προ ημερών ότι είχε και ο ίδιος προσφύγει στη Δικαιοσύνη κατά του κ. Καμμένου, για συκοφαντική δυσφήμιση.