Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Καταγγελία για υβριστική επίθεση από εργαζομένη του νοσοκομείου

        

epi-nosokomeio-agrinioΜέλος του προσωπικού , σύμφωνα με την καταγγελία, επιτέθηκε σε ασθενείς επειδή διαμαρτυρήθηκαν για επιλεκτική εξυπηρέτηση
Φαίνεται ότι την όμορφη εικόνα που παρουσιάζει το νέο νοσοκομείο Αγρινίου, κάποιοι προσπαθούν να την αμαυρώσουν επιδεικνύοντας απαράδεκτη και άσχημη συμπεριφορά προς τους ασθενείς. Μια τέτοια απαξιωτική συμπεριφορά στα όρια της χυδαιότητας αλλά και διακρίσεις, από συγκεκριμένα μέλη του προσωπικού του Νοσοκομείου Αγρινίου, καταγγέλλει ασθενής, κάτοικος του Αγρινίου.
Σύμφωνα με την καταγγελία, η οποία έγινε επωνύμως στην εφημερίδα «Συνείδηση», ο νεαρός άντρας δέχθηκε τις ύβρεις από μέλος του προσωπικού του νοσοκομείου, όταν διαμαρτυρήθηκε για διάκριση στην εξυπηρέτηση που έγινε εις βάρος του ίδιου και άλλου ασθενή.
Ο νεαρός άντρας, συνοδευόμενος από τη σύντροφό του, επισκέφθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης το τμήμα των επειγόντων περιστατικών, αντιμετωπίζοντας κάποιο ξαφνικό πρόβλημα υγείας. Αφού τον είδε παθολόγος γιατρός, του ζήτησε να κάνει ακτινογραφία θώρακος στο ακτινολογικό ιατρείο του νοσοκομείου. Πράγματι, επισκέφθηκε το ακτινολογικό, παραχωρώντας μάλιστα τη σειρά του σε μια κυρία η οποία έφτασε λίγο αργότερα από τον ίδιο, καθώς φαινόταν ότι αντιμετώπιζε σοβαρότερο πρόβλημα υγείας από τον ίδιο. Έπειτα από λίγο, έφτασε και άλλη μια κυρία, η οποία επίσης έκανε ακτινολογική εξέταση.
Σύμφωνα όμως με τον 30χρονο άντρα, αντί η υπεύθυνη της λειτουργίας του ακτινολογικού μηχανήματος να ακολουθήσει τη διαδικασία παραγωγής των ακτινογραφιών, «έπιασε κουβέντα με τη γυναίκα με την οποία προφανώς γνωρίζονταν, καθυστερώντας μας όλους». Όταν μάλιστα κοίταξε προς την ανοικτή πόρτα του εργαστηρίου, εισέπραξε ένα πρώτο κύμα ύβρεων, ενώ στην ερώτησή του αν χρειάζεται πολύ ώρα ακόμα για να βγουν οι ακτινογραφίες, πήρε ως απάντηση, όπως αναφέρει ο ίδιος, ότι το μηχάνημα έχει παρουσιάσει τεχνικό πρόβλημα και θα αργήσει η εκτύπωση των ακτινογραφιών.
Φαίνεται όμως πως κάτι τέτοιο δεν ίσχυε, καθώς περίπου 10 λεπτά αργότερα και όταν η κουβέντα μεταξύ προσωπικού και ασθενούς είχε τελειώσει, η κυρία η οποία είχε προσέλθει τελευταία έφευγε με την ακτινογραφία της στα χέρια. Ο νεαρός άντρας, ο οποίος μάταια περίμενε να εξυπηρετηθεί, τόλμησε να διαμαρτυρηθεί γι’ αυτή την επιλεκτική εξυπηρέτηση, μόνο και μόνο για να εισπράξει ένα δεύτερο κύμα ύβρεων, τόσο αυτός όσο και η άλλη κυρία που επίσης περίμενε στη σειρά. Οι ύβρεις που ακούστηκαν προφανώς και δεν μπορούν να δημοσιευτούν, πρέπει όμως να αναφερθεί ότι ήταν ιδιαίτερα απαξιωτικές, προσβάλλοντας ίσως όχι τόσο τους ασθενείς που υπομονετικά περίμεναν να πάρουν τις εξετάσεις τους, αλλά περισσότερο το πρόσωπο το οποίο τόλμησε να εκστομίσει τέτοιες εκφράσεις.
Στον έντονο διαπληκτισμό που επακολούθησε, επενέβησαν δύο άτομα από τη φύλαξη του νοσοκομείου, ενώ ένα τρίτο μέλος του προσωπικού, ζήτησε συγγνώμη για την απαράδεκτη συμπεριφορά από τους δύο ασθενείς, οι οποίοι παρακολουθούσαν κυριολεκτικά με ανοικτό το στόμα δεχόμενοι κύμα ύβρεων. Τελικά, το υβρεολόγιο κάποια στιγμή εξαντλήθηκε ενώ έλαβαν τις ακτινογραφίες τους από άλλο πρόσωπο.
Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να γενικεύσουμε και πιστεύουμε ότι η απαράδεκτη αυτή συμπεριφορά την οποία χωρίς ντροπή παρουσίασε προχθές κάποιο άτομο του νοσοκομείου, δεν μπορεί να χαρακτηρίσει το σύνολο του προσωπικού, ιατρικού, νοσηλευτικού και διοικητικού. Το προσωπικό του νοσοκομείου, πρέπει να τονιστεί, ότι συχνά καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες ώστε να εξυπηρετηθούν όσο το δυνατόν καλύτερα οι ασθενείς, έχοντας να αντιμετωπίσουν και όλες τις περικοπές σε όλο το φάσμα του τομέα της Υγείας. Επίσης, ούτε ψυχολόγοι είμαστε για να υποθέσουμε τους λόγους οι οποίοι μπορεί να οδήγησαν κάποιον να επιτεθεί κατ’ αυτόν τον τρόπο σε ασθενείς, οι οποίοι απλά ζήτησαν να εξυπηρετηθούν δικαίως. Σε καμία περίπτωση όμως, μια τέτοια συμπεριφορά δεν είναι αποδεκτή, και όσοι την υιοθετούν να έχουν υπόψη τους ότι μπορεί κάλλιστα να βρεθούν αντιμέτωποι με το νόμο. Τέλος, όσον αφορά τις διακρίσεις που γίνονται στην εξυπηρέτηση των πολιτών, δεν αποτελούν ίδιο γνώρισμα του νοσοκομείου, φαίνεται όμως ότι αποτελούν ξεπερασμένες νοοτροπίες οι οποίες δυστυχώς δεν αλλάζουν.
Κώστας Καρακώστας – εφημερίδα «Συνείδηση»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου