Συνέντευξη τύπου παραχώρησε νωρίτερα ο μέχρι πρότινος πρώτος τη τάξει Αντιδήμαρχος του
Δήμου Αγρινίου Νίκος Καζαντζής, ο οποίος πρόβαλε την δική του θέση για τα τεκταινόμενα των τελευταίων ημερών, την απομάκρυνσή του δηλαδή από το σχήμα των αντιδημάρχων. Ο ανεξάρτητος πλέον Δημοτικός Σύμβουλος εξαρχής διευκρίνισε πως δεν ενδιαφέρθηκε για καμία καρέκλα ή να παραμείνει Αντιδήμαρχος στην παρούσα Δημοτική Αρχή, όπως χαρακτηριστικά είπε.
«Καμία καρέκλα δεν με ενδιέφερε ποτέ και αυτό αποδεικνύεται από τις μέχρι σήμερα κινήσεις μου, γιατί σ αυτή την παράταξη που παρέλαβε έτοιμη ο Παπαναστασίου εγώ ήμουν αυτός που ηγείτο τα τελευταία δύο χρόνια, άρα λοιπόν αν ήθελα θα μπορούσα να ηγηθώ στις δημοτικές εκλογές, παρ όλα αυτά κάποιος που ηγείτο σε μια παράταξη είναι από τις ελάχιστες φορές που ακολούθησε κάποιον άλλο. Κανείς δεν μπορεί να μου στερήσει το ηθικό πλεονέκτημα ότι αγωνίστηκα για την παράταξη αυτή. Παραδόθηκε ακέραιη στο Παπαναστασίου και σήμερα βρίσκεται στην εξουσία» σημείωσε ο κ. Καζαντζής, ο οποίος αποκάλυψε και συζητήσεις προεκλογικές μεταξύ του ιδίου και του Δημάρχου Αγρινίου Γιώργου Παπαναστασίου. «Ήρθε στο γραφείο μου και με παρακάλεσε και δεν ήρθε μόνο αυτός κα μου ζήτησαν να μην τον αφήσω μόνο του στην προσπάθειά αυτή. Η παράταξη αυτή επειδή ήταν σαν οικογένειά μου συμμετείχα στην προσπάθεια και εκλέξαμε Δήμαρχο του Παπαναστασίου».
Επίσης, ο κ. Καζαντζής, όπως είπε, αναμένει τις επόμενες μέρες απάντηση για τα όσα έγιναν, για τα οποία δεν υπήρξε καμία επικοινωνία μεταξύ των δύο ανδρών. «Τα πράγματα οδηγήθηκαν στα άκρα διότι στον Παπαναστασίου υπάρχει μεγάλη φοβία. Τον προκαλώ να μου πει τον λόγο που φτάσαμε ως εδώ. Φοβούνταν την αμφισβήτηση. Ελπίζω να υπάρχει τις επόμενες μέρες μια απάντηση. Σ αυτό το σημείο εδράζεται η ανακοίνωσή μου περί πολιτικής απρέπειας, ανανδρίας και αγένειας».
Περισσότερα στο αυριανό φύλλο της «ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ»
Κων/νος Χονδρός