Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Η Αστυνομία αναζητά τον Αχ. Μπέο μετά από τη μήνυση Καρεκλίδη

Μπέος
Στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας που κινήθηκε με εντολή Εισαγγελέα, οι αστυνομικές αρχές αναζητούν από το μεσημέρι τον Αχ. Μπέο προκειμένου να τον συλλάβουν ως κατηγορούμενο για τα αδικήματα της εξύβρισης, της απειλής και της συκοφαντικής δυσφήμησης σε βάρος του εκδότη Γιώργου Καρεκλίδη.


Η εντολή σύλληψης του Αχιλλέα Μπέου δόθηκε από την Εισαγγελέα Βόλου, μετά από την μήνυση που κατέθεσε εναντίον του ο Γ. Καρεκλίδης, με αφορμή της υβριστικές, απειλητικές και συκοφαντικές δηλώσεις που έκανε σε βάρος του στο πλαίσιο σημερινής συνέντευξης Τύπου.
Η μήνυση που κατατέθηκε στην Εισαγγελία Βόλου η οποία με τη σειρά της κίνησε την αυτόφωρη διαδικασία για τη σύλληψή του και την εκδίκαση της μήνυσης, αναφέρει τα εξής:
ΠΡΟΣ ΤΟΝ Κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ BOΛΟΥ

ΕΓΚΛΗΣΗ

Γεωργίου Καρεκλίδη του Αρχιμήδη, κατοίκου Βόλου, οδός Προύσσης 8 Νέα Ιωνία Βόλος

ΚΑΤΑ

Του Αχιλλέα Μπέου του Νικολάου και της Αργυρούς, κατοίκου Βόλου, οδός Καποδιστρίου αρ. 2
Βόλος 8.4.2016

Σήμερα στις 8.4.2016 και ώρα 12:00 ο κ. Μπέος έδωσε συνέντευξη τύπου στο Δημαρχείο Βόλου, η οποία καλύφθηκε ζωντανά από πλήθος Μ.Μ.Ε, blogs, ιστοσελίδων ακόμη και αθηναϊκών κλπ. Αφορμή για την συνέντευξη ήταν περιστατικό με φερόμενο εκβιασμό ραδιοφωνικού παραγωγού προς τον κ. Μπέο, έτσι όπως αυτό είδε το φως της δημοσιότητας ήδη από την χθεσινή ημέρα. Ωστόσο οι αναφορές στο ως άνω περιστατικό ήταν ελάχιστες. Ο κ. Μπέος χρησιμοποίησε την συνέντευξη για να προχωρήσει σε οχετό εξυβριστικών, απειλητικών, συκοφαντικών αναφορών σε βάρος μου.

Με εξύβρισε με τις εξής φράσεις :

• «Δημοσιογραφικό σκουπίδι

• σουβλατζής,

• οτι χειρότερο έχει βγάλει η πόλη μαζί με τον Σαμαρτζή»

Με απείλησε με την αναφορά ότι θα πρέπει να φύγω από την πόλη και κάλεσε τον κόσμο να τελειώνει με τα σκουπίδια αυτά (δηλ. εμάς), δημιουργώντας μου εύλογη ανησυχία και τρόμο για την σωματική μου ακεραιτότητα.

Διέδωσε ψευδώς ότι εργολάβοι του περιφερειακού (χωρίς να τους κατονομάσει) και ο πρώην πρόεδρος του Συνδέσμου Κοιμητηρίων κ. Κουντουράς πλήρωναν επιταγές δικές μου. Με τον τρόπο αυτό κατήγγειλε φερόμενη αθέμιτη και παράνομη συναλλαγή δική μου με τους ανθρώπους αυτούς, αφήνοντας δηλητηριώδη και σαφή υπονοούμενα περί χρηματισμού μου και άλλων αθέμιτων συναλλαγών, παρουσιάζοντας με ως άνθρωπο εγκληματία, διαπλεκόμενο, αδιαφανή, κλπ

Οι αναφορές αυτές, ειδικά με τον τρόπο που έγιναν, με τις εκφράσεις που χρησιμοποιήθηκαν από τον μηνυόμενο είχαν ως μοναδικό σκοπό να με συκοφαντήσουν, να προσβάλλουν την τιμή και την υπόληψη μου και την προσωπικότητα μου. Ο μηνυόμενος γνώριζε ότι οι αναφορές αυτές είναι ψευδείς, αλλά τις διέδωσε δια του τύπου με μοναδική πρόθεση την καταρράκωση της προσωπικότητας μου.

Επειδή ο εγκαλούμενος τέλεσε τα αδικήματα της εξύβρισης, της απειλής και της συκοφαντικής δυσφήμησης

Για τους λόγους αυτούς και με επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματός μου

• Εγκαλώ τον Αχιλλέα Μπέο και ζητώ την ποινική του τιμωρία

• Δηλώνω παράσταση πολιτικής αγωγής για χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης, για τα ως άνω αδικήματα, για το ποσό των 40,00€, με επιφύλαξη περαιτέρω αξιώσεων από τα αρμόδια πολιτικά δικαστήρια

• Ζητώ δε να μου χορηγήσετε επικυρωμένο αντίγραφο της έγκλησης αυτής.

Ο Μηνυτής

http://e-thessalia.gr/astynomia-anazita-ton-ach-beo-meta-apo-ti-minysi-kareklidi/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου