Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

ΝΑΙ, είμαι πατριώτης! (ένα άρθρο που πρέπει να διαβάσετε ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ!)

               
                                                                                                                        

Δεν το «παίζω»!  Είμαι πατριώτης!  Και είμαι υπερήφανος γι αυτό!

Είμαι πατριώτης γιατί …

ΝΑΙ,  σέβομαι τον συνταξιούχο και δεν τον αποκαλώ «παλιόγερο» όταν παραπονιέται ότι δεν αντέχει να περιμένει στην ατελείωτη ουρά του ΑΤΜ !
ΝΑΙ, γιατί προσφέρω τις ιατρικές υπηρεσίες μου άνευ αμοιβής και θα συνεχίσω να το κάνω για όσο διάστημα χρειαστεί !
ΝΑΙ, γιατί δεν φθονώ τον γείτονα ή τον συγγενή μου επειδή το παιδί του έχει δουλειά ενώ το δικό μου έμεινε άνεργο !
ΝΑΙ, γιατί δεν κάνω «bullying» στον εργαζόμενο πολίτη που περιμένει στην ουρά για να σηκώσει  50 ευρώ από τον μισθό του αποκαλώντας τον «προδότη»!… Δεν τα έκλεψε!  Τα δούλεψε!!!!
ΝΑΙ, γιατί αρνούμαι να συμμετέχω σε μια κοινωνία που θέλει να με μάθει να τιμωρώ ακολουθώντας την τακτική:  «πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι» !
ΝΑΙ, γιατί δουλεύω σκληρά και αμείβομαι από τον κόπο μου χωρίς να καταριέμαι το κράτος που δεν με έκανε διευθυντή !
ΝΑΙ, γιατί άνοιξα τα βιβλία της ιστορίας της Ελλάδος και κατάλαβα γιατί πρέπει να μην συνδέω το ΟΧΙ του 1940 με το ΟΧΙ του 2015 !
Είμαι πατριώτης γιατί …
ΝΑΙ, παραδειγματίζομαι από τον πατριωτικό αγώνα των συγγενών μου που ανέβηκαν κάποτε με περηφάνια στα «βουνά», έζησαν για μήνες στις σπηλιές ως κυνηγημένοι, μιλούσαν μονάχα με τα ζώα της φύσης και πολέμησαν αντρίκια για να ζήσω εγώ ελεύθερος!
ΝΑΙ, γιατί δεν ανέχομαι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ να έχει κατασπαράξει τα αποθεματικά της χώρας και τα χρήματα του ΕΣΠΑ και να αποχωρήσουν όλοι τους ήσυχα και ωραία υποδυόμενοι τους «επαναστάτες» !
ΝΑΙ, γιατί δεν πιστεύω ότι ο κ. Τσίπρας και η παρέα του θα ψηφίσουν ΟΧΙ την Κυριακή !
ΝΑΙ, γιατί δεν ανέχομαι να με ειρωνεύεται ο κ. Βαρουφάκης !
ΝΑΙ, γιατί δεν θα συμμετέχω σε άλλη μια ιστορία ντροπής γραμμένη από … πένα ελληνική!
ΝΑΙ, γιατί βλέπω πέρα από το μεροκαματάκι μου, το σπιτάκι μου (που δεν έχω!), την «αυλίτσα» μου !
ΝΑΙ, ΝΑΙ είμαι πατριώτης γιατί προσπαθώ να σε καταλάβω – εσένα που θα ψηφίσεις ΟΧΙ – ενώ εσύ με προπηλακίζεις νομίζοντας πως είσαι καλύτερος πατριώτης από εμένα !
Ο πατριωτισμός, φίλε μου, δεν μπαίνει στο ζύγι ! 
Αν λοιπόν κάτι από όλα τα παραπάνω νομίζεις ότι σε περιγράφει τότε, γιατί θα ψηφίσεις ΟΧΙ;;
ΝΑΙ είμαι πατριώτης… όπως και συ που θα ψηφίσεις ΟΧΙ!
ΒΜ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου