Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Μπόγιοβιτς: «Η ομάδα θα τα καταφέρει»

Ο επιθετικός του Παναιτωλικού, Μίλαν Μπόγιοβιτς, μιλά για τον τραυματισμό του, εκφράζει την πίστη πως οι συμπαίκτες του θα καταφέρουν να φτάσουν στην απευθείας άνοδο, ενώ τονίζει πως δεν τον απασχολούν αυτή τη στιγμή οι μεταγραφικές... σειρήνες.
Ο μεγάλος πρωταγωνιστής, αλλά και συνάμα ο μεγάλος άτυχος της σεζόν είναι ο επιθετικός του Παναιτωλικου, Μίλαν Μπόγιοβιτς, ο οποίος χτες χτύπησε το χέρι του και έτσι η σεζόν τελειώνει για αυτόν άδοξα.

Ο Σέρβος ποδοσφαιριστής, ήρθε τον Γενάρη στην χώρα μας και πρόλαβε να κλέψει τις εντυπώσεις, καθώς συνέβαλε τα μέγιστα στην αγωνιστική ανάκαμψη του συλλόγου από το Αγρίνιο, πετυχαίνοντας 12 τέρματα σε 19 αγώνες.

Όσο μεγάλη είναι όμως η συνεισφορά του, ανάλογα σημαντική είναι και η απώλειά του από τις τρεις τελευταίες στροφές του πρωταθλήματος, εκεί δηλαδή που θα κριθεί ποιες ομάδες θα πάρουν την απευθείας άνοδο.
Το gazzetta.gr επικοινώνησε μαζί του, με το... πολυβόλο του Παναιτωλικού να δηλώνει στενοχωρημένος που δεν θα βοηθήσει τους συμπαίκτες του, αν και όπως τόνισε τους εμπιστεύεται και δεν φοβάται τίποτα.

Όσο για το ενδεχόμενο να πάρει κάποια μεταγραφή το καλοκαίρι, η απάντησή του είναι πως δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για τέτοιες σκέψεις, αφού αυτό που προέχει είναι να πετύχει ο Παναιτωλικός τον στόχο του και να επιστρέψει εκεί που ανήκει.

«Το μεσημέρι τέλειωσα το χειρουργείο και τώρα μπορώ να πω πως είμαι πολύ καλύτερα, ο πόνος έχει υποχωρήσει αρκετά. Καμία σχέση με χτες που πονούσα πάρα πολύ! Από ότι μου είπαν οι γιατροί όλα πήγαν καλά και σε περίπου 12 μέρες θα είμαι σε θέση να ξεκινήσω και πάλι τρέξιμο.

Το χέρι μου πάντως θα γίνει καλά, δεν με ανησυχεί αυτό. Αυτό που με στεναχωρεί αρκετά, είναι πως δεν θα μπορώ να βοηθήσω τους φίλους μου στην ομάδα να φτάσουμε στον στόχο μας και να ανέβουμε απευθείας στην πρώτη κατηγορία.

Για μένα λογικά τελειώνει εδώ η σεζόν. Το ελπίζω δηλαδή, γιατί μπορώ να παίξω ξανά μόνο αν πάμε στα πλέι οφ, αλλά επιθυμία όλων μας είναι να μην μπούμε σε αυτή τη διαδικασία και να κατακτήσουμε την άνοδο από τώρα.
Ακολουθούν τρία δύσκολα και σημαντικά παιχνίδια και με στεναχωρεί αφάνταστα που δεν θα μπορώ να είμαι στον αγωνιστικό χώρο, για να βοηθήσω την ομάδα μου. Παρόλα αυτά, πιστεύω πολύ τους συμπαίκτες μου και νομίζω πως θα τα καταφέρουν και χωρίς εμένα. Ο επόμενος αγώνας, με τον πρωτοπόρο Απόλλωνα στο Αγρίνιο, είναι το πιο κρίσιμο ματς της σεζόν. Πρέπει να το πάρουμε πάση θυσία!».

Όσο για το μέλλον του και το ενδεχόμενο να πάρει μία μεταγραφή το καλοκαίρι, τόνισε:


«Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα άλλο στο μυαλό μου, πέρα από τον Παναιτωλικό. Ήρθα στην Ελλάδα για ένα πολύ συγκεκριμένο λόγο. Να βοηθήσω την ομάδα να επιστρέψει εκεί που ανήκει, στην πρώτη κατηγορία. Ας πετύχουμε τον στόχο μας λοιπόν πρώτα και στην συνέχεια βλέπουμε.

Άλλωστε έχω ένα ακόμα χρόνο συμβόλαιο με την ομάδα και είμαι πολύ ικανοποιημένος από όλα εδώ στο Αγρίνιο. Ο κόσμος μου δείχνει αγάπη, με τη διοίκηση και την ομάδα όλα είναι υπέροχα, οπότε δεν ξέρω τι θα γίνει. Πρώτα απ' όλα να πάνε όλα καλά και όταν έρθει η ώρα, θα μιλήσω με την ομάδα για να αποφασίσουμε τη είναι καλύτερο και για τους δύο. Τώρα όμως, το μυαλό μου είναι μόνο στην ομάδα και την άνοδο, τίποτα άλλο δεν με απασχολεί».

gazzetta.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου