Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Μπελόν: Θα μείνω με... Χάβο & Σούπερ Λίγκα!

 

Ακολουθούν αποσπάσματα της συνέντευξης του Νταμιάν Μπελόν στο στο allsportsagrinio.gr...

Πες μας για τον τραυματισμό σου; Πότε επιστρέφεις σε δράση;

Νταμιάν Μπελόν:
"Στο παιχνίδι με τον Εθνικό Γαζώρου τραυματίστηκα σε μια φάση μόνος μου. Πήδηξα ψηλά και λόγω του κακού αγωνιστικού χώρου στραβοπάτησα και κατάλαβα αμέσως ότι έπαθα κάποια ζημιά. Κάνουμε προσπάθειες μαζί με τους γιατρούς να γυρίσω το συντομότερο δυνατό. Προσπαθούμε να είμαι εντάξει με τη Νίκη Βόλου, όμως κι αυτό ακόμη δεν είναι σίγουρο. Θέλω να είμαι 100% υγιής για να επανέλθω και να μην ρισκάρω υποτροπή, γιατί θα μείνω εκτός για περισσότερο από ένα μήνα μετά".
Ποια η γνώμη σου για τον Παναιτωλικό;

Νταμιάν Μπελόν:
"Ο Παναιτωλικός είναι πολύ οργανωμένο κλαμπ, σε αντίθεση με τα περισσότερα ελληνικά σωματεία που δεν λειτουργούν επαγγελματικά. Έχει ένα πολύ καλό προπονητικό κέντρο, ωραίο γήπεδο, κόσμο που ζει για τους αγώνες και δεν έχει οικονομικά προβλήματα. Επίσης, οι άνθρωποι του ποδοσφαιρικού τμήματος είναι πολύ καλοί και φιλικοί. Σε βοηθάνε σε όλα τα επίπεδα. Ποδοσφαιρικά και μη. Είναι μία ομάδα που βοηθάει τους παίκτες της να προχωρήσουν".
Με ποιους παίκτες συνεργάζεσαι καλύτερα μέσα το γήπεδο;

Νταμιάν Μπελόν:
"Έχω πολύ καλή συνεργασία με τον Μπακάκη, όπως και με τον Καμαρά και φυσικά με τον Μπόγιοβιτς. Όταν είναι ο Μπόγιοβιτς καλός, είμαι κι εγώ. Με βοηθάει πολύ και βοηθάμε την ομάδα στο επιθετικό κομμάτι. Γενικότερα όμως έχουμε μια καλή συνεργασία με όλους, δεν υπάρχουν κλίκες και το κλίμα στα αποδυτήρια είναι ιδανικό".

Ποιες ομάδες πιστεύεις θα είναι στην πρώτη τριάδα;

Νταμιάν Μπελόν:
"Από αυτές που έχω παρακολουθήσει και αντιμετωπίσει μπορώ να πω πως η Καλλονή έχει πολύ δυνατή ομάδα. Ο Ολυμπιακός Βόλου και η Νίκη Βόλου σίγουρα θα το παλέψουν. Όσο για τον Απόλλωνα έχει πάρει μεγάλο προβάδισμα. Είμαι σίγουρος όμως ότι εμείς θα είμαστε μία από τις τρεις ομάδες. Πλέον άλλωστε είναι στο χέρι μας, γιατί είμαστε στην τρίτη θέση και όλα εξαρτώνται από εμάς. Το πιστεύουμε όλοι. Πάντως, επιτρέψτε μου να πω αυτό: δεν γίνεται ένα κλαμπ σαν τον Παναιτωλικό να είναι στη Football League.

Έχουμε πολύ καλύτερο ρόστερ, καλύτερη οργάνωση και πολύ περισσότερο κόσμο από πολλές ομάδες της Football League αλλά και της Super League. Πιστεύω ότι αν παίζαμε Super League φέτος, θα νικούσαμε εύκολα πολλές ομάδες".


Το συμβόλαιό σου τελειώνει τον Ιούνιο με τον Παναιτωλικό. Τι σκέφτεσαι για το μετά;

Νταμιάν Μπελόν:
"Δεν θέλω να μπω από τώρα σε τέτοιες σκέψεις και συζητήσεις. Θέλω να είμαι απερίσπαστος στο αγωνιστικό κομμάτι και μετά το τέλος του πρωταθλήματος θα τα συζητήσω αυτά με τον πρόεδρο. Πάντως περνάω καλά εδώ, έχω προσαρμοστεί πολύ γρήγορα και μου αρέσει εδώ. Περνάω καλά, αποδίδω καλά και ο κόσμος με αγαπάει. Αν ο Παναιτωλικός είναι στη Superleague του χρόνου, που θα είναι, σίγουρα θα ήθελα να μείνω. Αν μείνει και ο κόουτς (σ.σ. Χάβος) στην ομάδα τότε θα μείνω σίγουρα. Δεν θα ρισκάρω να πάω κάπου αλλού".

Ο Παναιτωλικός σου έχει κάνει πρόταση ανανέωσης; Έχεις άλλες προτάσεις στα χέρια σου;

Νταμιάν Μπελόν:
"Από τον Παναιτωλικό μου έχουν πει να υπογράψω από τώρα και συνέχεια μου λένε «πότε θα υπογράψεις;» και «πότε θα υπογράψεις;». Μου έχουν δείξει ότι με θέλουν και άλλες ομάδες.

Η αλήθεια είναι ότι αρκετοί με παρακολουθούν και έχω δεχτεί κάποια τηλέφωνα. Αλλά όπως είπα και πριν, οι συζητήσεις αυτές θα γίνουν το καλοκαίρι. Θέλω να ανεβούμε με τον Παναιτωλικό στην Super League και ύστερα θα δούμε. Προτεραιότητα όμως έχει ο Παναιτωλικός".


Το νέο look στα μαλλιά σου είχε δώσει γούρι. Σκέφτεσαι να τα αλλάξεις πάλι;

Νταμιάν Μπελόν:
"Όταν πήγα να φτιάξω τα μαλλιά μου ζήτησα να μου τα φτιάξουν κάπως ώστε να τα έχω μόνο εγώ έτσι. Δεν ήθελα να μοιάζουν με κανενός. Η αλήθεια είναι ότι μου έφερε και γούρι το νέο look. Γιατί είχα βάλει 2 γκολ στο αμέσως επόμενο παιχνίδι. Ίσως και να τα αλλάξω ξανά. Θα δούμε".
Τι έχεις να πεις για τις Ελληνίδες;

Νταμιάν Μπελόν:
"Όμορφες. Πολύ όμορφες γυναίκες. Οι περισσότερες είναι ιδιαίτερα προκλητικές. Δύσκολα όμως μπορείς να βρεις γυναίκα για σπίτι, που λέμε".

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου παίκτης και club;

Νταμιάν Μπελόν:
"Ινιέστα. Ο Ινιέστα είναι ο αγαπημένος μου παίκτης και φυσικά η Μπαρτσελόνα το αγαπημένο μου club. Πάντως ο Μέσι είναι εξαιρετικός ποδοσφαιριστής. Μπορεί να κάνει απίστευτα πράγματα. Βέβαια περιμένω να δω την Μπαρτσελόνα χωρίς τον Τσάβι, που είναι ο κινητήριος μοχλός της".  πηγη mikriliga.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου