Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Αλιάγας: " Η Ελλάδα είναι ίσως η Ιθάκη μου"




O Nίκος Αλιάγας δεν χρειάζεται συστάσεις! Γεννήθηκε στη Γαλλία, κάνει μεγάλη καριέρα εκεί αλλά ταξιδεύει με την Ελλάδα χαραγμένη μέσα του! Η Ελλάδα, η κόρη του, οι αναμνήσεις του είναι στο επίκεντρο της συνέντευξης που παραχώρησε.
Διαβάστε ένα μικρό απόσπασμα από τη συνέντευξη που παραχώρησε στο "Glow magazine".

Για την Ελλάδα λέει:


Ίσως να αποτελεί την Ιθάκη μου, ένα ιδεώδες, την ταυτότητά μου, την κληρονομιά μου, την πυξίδα μου. Κατ’ επέκταση, το ελληνικό πνεύμα, το ελληνικό δαιμόνιο, η ελληνική ταυτότητα. Ελλάδα είναι οι απανταχού Έλληνες, όπου χτυπάει η καρδιά σου και σκέφτεσαι.

Τι είναι για τον Νίκο Αλιάγα η τηλεόραση; Την απάντηση δίνει ο ίδιος:

Μια παρεξήγηση. Χάρη στην τηλεόραση, όμως, ζω. Αυτό το κουτάκι σε φέρνει στα σπίτια εκατομμυρίων ανθρώπων. Όπως του Πλάτωνα η σκιά στο σπήλαιο, κι εμείς σκιές είμαστε στην τηλεόραση. Αυτό είναι το deal , σου δίνει, της δίνεις και στο τέλος, θα στα πάρει πίσω και θα τα δώσει σε άλλους. Δε σου ανήκει κάτι στην τηλεόραση γιατί δε θεωρείται κάτι ευγενικό, δε θεωρείται τέχνη, ενώ εμείς είμαστε τεχνίτες. Τη σέβομαι γιατί μου πρόσφερε. Αλλά δε θα έχεις ποτέ το πάνω χέρι, πάντα αυτή θα το έχει. Δε νομίζω ότι θα μείνει κάτι από τη δουλειά μου σε 10 χρόνια. Όλοι είναι περαστικοί και πρώτος εγώ.
Στη συνέντευξη αυτή δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στην κόρη του. Λίγα λόγια γεμάτα νόημα:
Η κόρη μου είναι όπως λέμε, η «κόρη των ματιών σου!». Τελεία και παύλα!


Πηγή: Glow magazine

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου