Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Ο Φώτης Ντζιμάνης μιλάει για την πολύκροτη υπόθεση

«Κοιτάζω στα μάτια τους πολίτες». “Έχω εμπιστοσύνη και στην ελληνική Δικαιοσύνη αλλά και στην ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομία”.
Τι δήλωσε  στο «Γεγονός» για την πολύκροτη υπόθεση ο μέχρι πρότινος Διοικητής της Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου Φώτης Ντζιμάνης.
Παραμονές πρωτοχρονιάς η είδηση έπεσε σαν βόμβα στο Αγρίνιο: Ένας αρχιφύλακας της Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου συνελήφθη για εμπλοκή σε κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών. Την επομένη το θέμα πήρε μεγαλύτερη διάσταση: Φερόμενος για συνέργεια κατηγορείται και ο Διοικητής της Δίωξης. Η είδηση γρήγορα διακινήθηκε  σε όλη την πόλη. Με παρερμηνείες βέβαια, υπεραπλουστεύσεις για χωρίς γνώση όλων των παραμέτρων της υπόθεσης, όπως -δυστυχώς- γίνεται συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις.  Η μεγάλη έκπληξη, πέραν των προσώπων των εμπλεκόμενων,  συνίστατο  και στο γεγονός πως η Δίωξη Ναρκωτικών Αγρινίου έχει προσφέρει τα μέγιστα στη μάχη κατά των ναρκωτικών. Τα διαπιστευτήριά της τα έχει δώσει κατά κόρον…
Όσοι  γνωρίζουν καλά την πορεία του Φώτη Ντζιμάνη δεν  έχουν αμφιβολίες. «Αυτός που επέλεξε να κάνει καριέρα στους δρόμους και όχι σε γραφεία αποκλείεται να εμπλέκεται σε παρανομία. Με τους συνεργάτες του εξάρθρωσε μεγάλα κυκλώματα και έβγαλε εις πέρας τις πλέον δύσκολες υποθέσεις με το έργο της Δίωξης να αποσπά τα εύσημα όλης της αστυνομίας » σημείωναν χαρακτηριστικά συνάδελφοί του.
«Είμαι αθώος 100%.  Είμαι πεντακάθαρος. Κοιτάζω στα μάτια τους πολίτες του Αγρινίου και της Αιτωλοακαρνανίας χωρίς να έχω να φοβηθώ τίποτα. Προσέφερα και θέλησα να προσφέρω ακόμα περισσότερα» ξεκαθαρίζει από την πλευρά του μιλώντας στην εφημερίδα  «Γεγονός» ο Φώτης Ντζιμάνης.
Το όνομα του διοικητή της Δίωξης του Αγρινίου διακινήθηκε από μέσα ενημέρωσης χωρίς ο ίδιος να έχει ενημερωθεί αρμοδίως: «Δεν ενημερώθηκα ποτέ από κανέναν, ότι έχω μάθει είναι από τα Μέσα Ενημέρωσης και από κανέναν άλλον. Ακόμη και αυτή τη στιγμή δεν μου έχει έρθει κλήση που να με καλεί για να απολογηθώ για κάτι. Είδα όμως ότι είμαι και εγώ κατηγορούμενος για απλή συνέργεια», σημειώνει. «Σφάλουν αυτοί που στρέφονται εναντίον μου και δεν έχω κάνει απολύτως τίποτα. Έκανα αυτό που ήταν νόμιμο, αυτό το οποίο προβλέπονταν μέσα από τη νομοθεσία την ίδια και αυτό που θα έκανε κάθε καλός διοικητής: Να παροτρύνει αυτούς που συλλαμβάνουν τους κακοποιούς και να παροτρύνει άλλους ανθρώπους κακοποιούς -που γνώριζε μέσω των δικτύων πληροφοριών- να δώσουν κυκλώματα ναρκωτικών. Αυτό κάναμε και αυτό θα συνεχίζουν να κάνουν και άλλοι διοικητές που θα πάνε στο πόστο το δικό μου» συμπληρώνει.
Η υπόθεση προβλήθηκε  στα κεντρικά ΜΜΕ με το συνήθη ισοπεδωτικό τρόπο. «Δεν ανησυχώ για κάτι, είμαι ήσυχος. Βέβαια κάποια μέσα ενημέρωσης στράφηκαν κατά δικαίων και αδίκων, ζητώντας αίμα.  Έπαιξε ρόλο πως  ήμουν διοικητής της Δίωξης Ναρκωτικών γνωστός σε όλη την Ελλάδα, και από τα συνδικαλιστικά μου καθήκοντα ως πρόεδρος των αξιωματικών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος όπου ανέπτυξα τη δράση που ανέπτυξα αλλά και ως μέλος του 15μελους  της Π.Ο.ΑΞΙ.Α
Σε σύντομο χρονικό διάστημα αναμένονται οι κρίσεις στην Αστυνομία. Εύλογο το ερώτημα για το πόσο θα επηρεάσει αυτή η υπόθεση. «Σε  δύο μήνες θα κρινόμουν για να πάρω τον επόμενο βαθμό . Αντιλαμβάνεσθε ότι μία πορεία 31 ετών πάει  στράφι. Ακυρώνονται τα πάντα. Και θα αποδειχθεί η αθωότητά μου πότε, μετά από δύο χρόνια  
Ο Φώτης Ντζιμάνης μετά από όλα αυτά κύριο μέλημά του, όπως προκύπτει στην κουβέντα μας, παραμένει το αξιόμαχο της Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου που δε θέλει επ’ ουδενί να πληγεί. «Ναι μεν έφυγα από την υπηρεσία αλλά συνεχίζω να ασκώ τα αστυνομικά μου καθήκοντα από άλλη υπηρεσία και είμαι εδώ παρών κάθε μέρα, κινούμαι μέσα στο Αγρίνιο και θα συνεχίζω να κινούμαι» αναφέρει.
Για το πώς θα διαχειριστεί την υπόθεση υπογραμμίζει: « Θα πρέπει να δω όλη τη δικογραφία, να δω τι πραγματικά συμβαίνει και να είστε σίγουροι ότι θα σας πω -όταν είναι κατάλληλη η ώρα -ευθέως ποιοι είναι αυτοί που χτυπάνε στο πρόσωπο το δικό μου, ενός γνωστού αστυνομικού σε όλη την Ελλάδα, τη Δίωξη. Θα το δούμε στην πορεία, δεν θέλω να προκαταλάβω από τώρα αλλά τελειώνοντας αυτή η υπόθεση δεν θα μείνει τίποτα έτσι, εγώ θα κάνω αυτό που προβλέπεται από το νόμο».
Στήριγμα του στη δύσκολη αυτή καμπή η οικογένειά του ενώ τα μηνύματα συμπαράστασης που δέχεται από όλη την Ελλάδα πολλάΘα αγωνιστώ και έχω εμπιστοσύνη και στην ελληνική Δικαιοσύνη αλλά και στην ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας ότι θα διασαφηνίσουν και θα ανακαλύψουν τι πραγματικά συμβαίνει» υπογραμμίζει ο Φώτης Ντζιμάνης.
 Και καθώς το επόμενο διάστημα τα… καθήκοντα του θα είναι λιγότερα λέει με νόημα: « Τουλάχιστον θα έχω το χρόνο να ολοκληρώσω τις σπουδές μου στη Νομική»
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΕΓΟΝΟΣ           πηγη.agrinionews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου